24 вересня
Класна робота
26 травня
Математика
Тема. Діагностична робота «Повторення вивченого у
2 класі»
Інструкція до виконання:
·
У
тестових завданнях пиши тільки букву відповіді.
Наприклад, 1. а) 2.б)
·
Візьми
чистий подвійний листочок в клітинку і
підпиши його.
1 сторінка
Діагностична робота
з математики
учня (учениці) 2 – А класу
Прізвище та ім’я (наприклад, Веги Софії)
2 сторінка
26 травня
Діагностична робота
1. Обери вираз, у якому першою треба виконати дію
додавання.
А 24 : 4 + 36
Б 90 -
(13 + 17)
В 30 + 5 ∙ 6
2. Обери вираз, у якому число 3 є дільником.
А 3 ∙
7 = 21
Б 21 : 3 = 7
В 21 : 7 = 3
3. Обери правильну нерівність.
А 17 + 14 > 30
Б 30 – 14 > 44
В 70 –
25 < 15
4. Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною 8 см ?
А 64 см
Б 32
см
В 16
см
5. Чому дорівнює периметр прямокутника зі сторонами 8 см та 2 см ?
А 12
см
Б 18
см
В 20
см
6. Обчисли вирази. Запиши рівності.
72 : 9 : 4 90 : 10 + 56 : 7
40 : (2 ∙ 5) 10 ∙ 2 – 63 : 9
7. Порівняй іменовані числа (> < =). Запиши рівності й нерівності.
1 год 12 хв … 74 хв 2 грн … 100 к.
1 доба 2 год … 26 год 50 см … 6 дм
8. Розв’яжи задачу.
На першій полиці шафи стояло
25 книжок, на другій – на 7 книжок
більше, а на третій – у 4 рази менше, ніж на другій. Скільки книжок
стояло на третій полиці?
Понеділок, 25 травня
Тема. Властивості множення та ділення
Добрий день, діти! Продовжуємо повторювати те, що
вивчили у 2 класі.
Крок 1 Пригадай властивості множення та ділення. Уважно розглянь №880 на с.137
(УСНО)
Крок 2 Письмово виконай №881, 883, 885, 886.
Урок завершено!
П’ятниця, 22 травня
Тема. Табличне множення та ділення
Добрий день, діти! Продовжуємо повторювати те, що
вивчили у 2 класі.
Виконайте усно №872 на с.136, письмово
- №873, 874,876, 879.
Чекатиму фото виконаної
роботи!
Четвер, 21 травня
Тема. Табличне множення та ділення
Добрий день, діти! Продовжуємо повторювати те, що
вивчили у 2 класі. Виконайте тест, перейдіть за посиланням.
Гарного дня!
Вівторок, 19 травня
Тема. Одиниці вимірювання величин. Розв’язування задач.
Добрий день, діти! Продовжуємо повторювати те, що
вивчили у 2
класі.
Крок 1 Пригадайте наступне:
1год=60хв; 1тиждень=7діб; 1доба=24год; 1рік=12міс.
1дм=10см; 1м=10дм; 1м=100см;
1ц=100кг; 1грн=100к.
Крок 2 Виконай дії з
іменованими числами: №848, 849 на с.132, №854 на с.133
Крок 3. Розв’яжи задачі письмово: №851, 852 на с.133
Чекаю фото виконаних робіт!
П'ятниця, 15 травня
Тема. Повторення прийомів додавання та віднімання двохцифрових чисел у межах 100.
-Діти, для закріплення здобутих знань пропоную виконати у підручнику такі завдання: №821, №822, №825, №826 на с.129
Гарних вихідних!
Четвер, 14 травня
Тема. Повторення прийомів додавання та віднімання двохцифрових
чисел у межах 100.
Добрий день, діти! Продовжуємо повторювати те, що
вивчили у 2 класі. Пропоную виконати завдання за посиланням:
Гарного усім дня!
Вівторок, 12 травня
Тема. Повторення прийомів додавання та віднімання чисел з
переходом через розряд у межах 100.
Добрий день, діти! Продовжуємо повторювати те, що
вивчили у 2 класі.
Крок 1 Пригадайте правила додавання і віднімання чисел з
переходом через розряд.
Крок 2 Виконай письмово №810
на с.127, №812,813, 814 на с.128
Крок 3. Виконай завдання на повторення у ПЗ «Розумники» (част.3,блок1)
Гарного усім дня!
8 травня
Математика
Тема. Повторення вивченого в 2 класі.
Нумерація
чисел у межах 100. Додавання та віднімання двоцифрових чисел.(с.126)
Крок 1. Виконай усно завдання 800 на с.126
-
Прочитайте
числа. За якими ознаками вони об’єднані?
Нагадування: одноцифрові,
двоцифрові, круглі, парні, непарні…
Крок 2. Запиши в зошиті
8 травня
Каліграфічно запиши завдання №801 (дивись
числа у №800)
Наприклад,
числа п’ятого десятка: 42, 45; восьмого десятка:76, 78, 79. А далі самостійно!
Крок 3. №802 (усно)
Руханка.
Відпочинь.
Крок 4.Обчисли вирази №805
Крок 5. Розв’яжи задачі №804
і 806.
Сподіваюся, що ви легко впоралися із завданнями? Адже це
повторення!
Дякую за роботу!
Четвер, 7 травня
Діагностична робота
-Вітаю вас, діти! Сьогодні ми
напишемо діагностичну роботу з математики за темою «Арифметичні дії множення та ділення. Табличне множення та ділення»
- Візьми подвійний листок у клітинку і підпиши його
Діагностична робота
з математики
учня
(учениці) 2-А класу
(наприклад) Ващук
Анни
Перегорни
сторінку і напиши дату
7 травня
1. Обчисли вирази.
90 – 80 : 10
= 36
: ( 52 – 43) =
(52 – 49) * 6
= 0
: 5 +64 =
2. Виконай дії з іменованими
числами
1 год – 24 хв
=
1
м – 17 см =
3. Постав
знаки < >
=
1 м 2
дм 12
дм
3 дм 4
см 43 см
4. Розв'яжи задачу.
У кошику було
53 банани. Шести мавпам роздали по 4 банани. Скільки бананів залишилося
в кошику?
5. Побудуй прямокутник, ширина якого дорівнює 4 см, а довжина — у 2 рази більша.
Обчисли периметр.
Бажаю успіхів!
Вівторок, 5 травня
Тема. Розв’язування виразів і
задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення.
Добрий день, діти!
Сьогодні закріплюємо здобуті раніше знання, готуємося до діагностичної
роботи(буде у четвер).
Крок 1 Обчисли
вирази у № 791 на с.124
Крок 2 Порівняй вирази №796 на с.125
Крок 3. Розв’яжи
задачі №789, 792 на с.124
Крок 4 Запиши
вирази з іменованими числами.
1м – 2 см
=
1 дм 6 см : 2
= 2 см
* 9 =
Скидайте фото робіт. Пишіть або дзвоніть, якщо будуть
питання.
Гарного усім дня!
Понеділок, 4 травня
Тема. Властивість ділення нуля на число. Неможливість ділення на 0.
Крок 1 Усно обчислюй, а в зошит запиши тільки букви, які
позначають правильну відповідь
1) 56
: 7 + 1=
а)
9; б)
6; в)
7.
2) У
якому прикладі невідоме ділене?
а) 64
: ? =
8; б) ? ·
8 = 64; в) ? :
8 = 8.
3) При
якому значенні а рівність а · 8 = 48 буде правильною?
а)
6; б)
5; в)
7.
4) Порівняй: 40 : 10 ⃞ 50:10
а)
<; б)
>; в)
= .
5) Батькові 40 років, а син у 5 разів
молодший. Скільки років синові?
6) Порівняй: 0*9 ⃞ 8*0
6) Порівняй: 0*9 ⃞ 8*0
а)
<; б)
>; в)
= .
Крок 2 Уважно проаналізуй!
Ми знаємо, що з одного прикладу на множення можна скласти два приклади на ділення. Але поглянь на такий приклад: 8*0=0
Складемо з цього виразу приклади на ділення: 0:8=0, 0:0=8
Але не може бути, що 0:0 буде 8!
Отже, запам’ятай: НА НУЛЬ ДІЛИТИ НЕ МОЖНА!
Крок 3. Письмово №781 та № 782, №783 на с.123
Будь
уважним! 60 хв : 10 = 6 хв! Не можна губити хв.
Так
само із сантиметрами та ін.
Гарного усім дня!
Четвер, 30 квітня
Тема. Властивості множення на
нуль,множення нуля на число
Крок 1 Попрацюйте усно, виконайте №772 на с.122
Крок 2 Запишіть у зошитах дату. Усно обчисліть і запишіть тільки відповіді:
Ø Добуток чисел 8 і 10
зменшити на 4.
Ø Добуток чисел 9 і 9
збільшити на 12.
Ø Різницю чисел 16 і8
збільшити у 9раз.
Ø Частку чисел 30 і 6
збільшити на 38.
Крок 3 Проаналізуй уважно записи на с.122 №773
Пам’ятай! Під
час додавання і віднімання нуля залишається те саме число: 3+0=3 4-0=4
А при множенні нуля на число чи числа на нуль отримаємо у результаті
нуль: 3*0=0 0*4=0
Крок 4 Виконайте письмово № 774, 775, 777.
Крок 5 Усно №776
Гарного усім дня!
Вівторок, 28 квітня
Тема. Властивості множення та ділення
на 10.
Крок 1Перейдіть за посиланням і попрацюйте усно (відео 10 хв).
Крок 2 Виконайте письмово № 765, 769,770, 771.
Крок 3 Усно. Таблиця множення на 10.
Бажаю успіхів!
Понеділок, 27 квітня
Тема. Розв’язування виразів і задач на застосування вивчених
таблиць множення та ділення.
Вітаю вас, діти! Запрошую до навчання.
Крок1 Запиши у зошиті дату і
виконай №757 на с.120. Усно розв’яжи приклади, а в зошит запиши тільки відповіді
через кому.
Крок2 Усно №759 на с.120
Підказка
тут, прочитай:
- Прочитайте умову задачі.
- Що нам відомо? (Кількість троянд – 27)
- Що означає число 9? (кількість троянд у кожному
букеті)
- Як дізнатися, скільки зробили букетів? (Поділити
27 на 9)
- Отже, 3 букети.
Як скласти обернену
задачу? Що означає «обернена»? Обернена задача – задача, в якій невідоме
стає відомим, а потрібно знайти в задачі те, що було вже відомим.
Отже,
складемо таку задачу. Нехай кількість троянд ми залишимо відомим – 27 троянд.
Із цих троянд склали 3 букети, у кожному букеті однакова кількість троянд.
Скільки троянд у кожному букеті?
27 : 3 = 9 (тр.)
Відповідь: 9 троянд у кожному букеті.
- Це і є обернена задача. Можна було зробити невідомим
число 27. Якщо є бажання, то складіть таку задачу.
Крок3 Письмово №761 на с.120 , №762 на с.121
Крок4 ПЗ «Розумники» (частина
7, блок 10, «яєчка»8-13)
Бажаю успіхів!
П’ятниця, 24 квітня
Тема. Таблиця ділення на 9
Вітаю вас, діти! Запрошую до навчання.
Крок1 «Математична розминка»
ПЗ «Розумники» (частина
7, блок 9, «6 яєчок»)
Крок2 Запиши у зошиті дату.
Каліграфічно пропиши число, яке вийде у математичному ланцюжку №749 на с.118
Крок3 Сьогодні, діти,
ознайомитеся з таблицею ділення на 9.
Пригадайте, що з кожного прикладу на
множення можна утворити
два приклади на ділення. Наприклад,
8*5=40 40: 5=8 40:8=5
Розглянь
на с.119 у №750 таблицю, де з
прикладів на множення числа 9 складено
приклади ділення на 9. Спробуй запам’ятати! Хай хтось з рідних перевірить, чи вдалося тобі
це.
Крок4 Пригадай правило, як знайти невідоме ділене?
Невідомий дільник? Виконай письмово №751 і
прочитай
правила.
Крок5 Сьогодні спробуємо розв’язати задачу на 3дії. Прочитай короткий запис до
задачі №752 і користуйся моєю підказкою до
виконання:
- Чи
можемо відразу дізнатися, скільки було крашанок? (Ні, не можемо, бо сказано, що крашанок у 3 рази
менше, ніж усіх писанок…)
- А ми можемо дізнатись, скільки було усіх писанок? (Ні, не можемо, бо не
знаємо, скільки було других писанок…)
- Що
сказано про другі писанки? (на 3 менше…)
- Якою
дією дізнаємося? (Відніманням..)
- А
тепер можемо дізнатися, скільки усіх писанок? (Так. Дією додавання. 6+9=15)
- А
як тепер дізнатися, скільки ж крашанок? (У з рази менше…
Отже 15 : 3)
- То
скільки дій буде у задачі? (Три) Запиши дії із поясненням.
Крок6 письмово виконай задачу №753 на с.119
Бажаю успіхів!
Четвер, 23 квітня
Тема. Знаходження значень виразів і розв’язування задач на
застосування вивчених таблиць множення і ділення.
Вітаю вас, діти! Запрошую до навчання.
Крок1 Запиши у зошиті дату і виконай завдання
математичного диктанту (записувати лише відповіді через кому)
М.д
·
5
збільш у 9 раз
·
7
збільш на 9
·
Сторона
квадрата 9см. Знайди периметр.
·
Ділене
64, дільник 8, знайди частку.
·
Зменшуване
32, від’ємник 4, знайти різницю
·
На скільки
більше число 56 за 8?
·
У
скільки раз більше число 24 за 4?
Крок2 Запиши у зошит приклади №743
на с.118
Крок3 Розглянь уважно №744 на
с.118.
Підказка
тут, прочитай:
Чому дорівнює перше число?
Отже, перше число – а.
Чому дорівнює друге число?
Що сказано про нього?
(У 9 разів більше…)
Що означає: у 9 разів
більше? (Це означає, що потрібно
перше число помножити на 9, тобто а * 9.)
Отже, друге число – а * 9.
- Що нам потрібно знайти? (Знайти суму цих чисел…)
- Що означає суму чисел? (Потрібно числа додати…)
- Які числа додати? (Перше і друге, тобто а + а *9)
- Отже, ми склали вираз а + а * 9.
- Ось тепер зможемо записати …
- Якщо а = 4, то ….
- Якщо а = 7, то ….
Крок4 Виконай письмово №748 на
с.118
Крок5 ПЗ «Розумники» (частина
7, блок 8 до кінця доробити)
Бажаю успіхів!
Телефонуйте! Пишіть! Я на зв’язку!
Віторок, 21 квітня
Тема. Задачі з буквеними даними. Таблиця множення числа
9.
2) Розглянемо ще одну задачу.
В Олі
було n яблук, а груш – у 8разів більше, ніж яблук.
Скільки фруктів було в Олі? Записувати треба так:
Задача
1)
n*8 (гр.)-було в Олі.
2)
n+n*8(фр.) Відповідь: в Олі було n+n*8
фруктів.
Ось так складається буквений
вираз до задачі.
Усно
розглянь задачу №729 на с.115
Письмово розв’яжи задачу №732 на с.116
3) Ознайомся з таблицею множення на 9 (с.116, №734)
Зверни увагу, що майже усі приклади будуть вам
уже відомі, якщо множники поміняти місцями. Лише один приклад новий: 9*9=81
Потренуйся усно називати рідним відповіді до
таблиці множення на 9.
4) Письмово розв’яжи
№735 і №739
5)
Фізкультхвилинка «Танець
робота».
6) ПЗ «РОЗУМНИКИ»- частина7,
блок 8( п’ять «яєчок»)
Бажаю успіхів!
Математика
16 квітня
Самостійна робота
1.Запиши і обчисли
вирази:
4*3
+ 34= 9
: 3 + 27 : 3 =
24
: 4 * 6 =
8 * 9 - 8 * 8=
48
: 8 * 9 =
64 : 8 - 24 : 8=
5*7
- 17 =
72 : (32 – 24)=
2. Знайди
значення виразу:
18
+ с : 8, якщо с =
72; с = 32
3.Розв’яжи задачу
В
магазині діти купили 6 пиріжків по 8 гривень кожен. У дітей ще залишилося 25
грн. Скільки грошей було у дітей спочатку?
Фото
виконаної роботи скиньте, будь ласка, у приват.
Бажаю
вам успіхів!
Віторок, 14 квітня
Тема. Таблиця ділення на 8.
Вітаю,
друзі! Почнемо урок з усного рахунку. Виконай тестування
з 6завдань: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=178515
-
Сьогодні, діти, ознайомитеся з
таблицею ділення на 8.
Пригадайте, що з кожного прикладу на множення можна утворити два
приклади на ділення. Наприклад,
7*5=35 35: 5=7 35:7=5
П’ятниця, 10 квітня
Тема. Таблиця множення на 8
1. Усна лічба
Підручник с.112, №702
2. Математичний диктант (склади приклади, запиши
їх і розв’яжи)
- Число
28 зменшити у сім разів.
- У
скільки раз 7 менше за число 42?
- Суму
чисел 29 і 27 зменшити у 7 разів.
- Різницю
чисел 22 і 15 збільшити у 6 разів.
- На
скільки 43 менше, ніж добуток чисел 7 і 7?
- Маса
поросяти 7 кг, а вівці – у 6 разів більше. Яка маса вівці?
- Сторона
квадрата 7см. Знайди периметр.
3. Пригадай!
- Що
ми називаємо дією множення?
- Як
називаються компоненти і результат дії множення?
- Замініть
вираз 8 + 8 +8 + 8 +8 дією множення.
- Як
називається у виразі 8 · 5 число 8? А число 5?
4. Робота над
таблицею. (с.112, №704) Усно!
- Перший
стовпчик – число 8, другий – від 2 до 9, третій починається числом 16 і до
72. У третьому стовпчику кожне наступне число збільшується на 8.
-А як перевірити кожен результат таблиці множення
числа 8?
-Як ще можна знайти результат множення числа 8 з
вивчених таблиць?
- Що цікаве ви помітили? Які рівності вже
знайомі?
- Які ще не вивчені випадки множення?
5.Фізкультхвилинка «Танець робота».
6. Обчисли письмово приклади №705 на с.112(з опорою на таблицю множення числа 8)
7. Розв’язання задачі 706
(с.112)
8. Потренуйся в ПЗ "Розумники" (частина 6,блок 10 )
Бажаю успіхів!
Віторок, 7 квітня
Тема. Таблиця ділення на 7.
Вітаю, друзі! Пригадайте, що з кожного прикладу на множення можна
утворити два приклади на ділення. Наприклад,
6*5=30 30: 6=5 30:5=6
Розглянь на с.110 у №688 таблицю, де з прикладів на
множення числа 7 складено приклади ділення на 7. Спробуй запам’ятати!
Запиши дату і виконай приклади у №689.
Пригадай, як шукати
невідоме ділене і дільник.
Правило: Щоб знайти ділене,
требе дільник і частку помножити.
Щоб знайти дільник, треба ділене поділити на
частку.
№ 691 - розв’яжи задачі усно, але запиши лише відповіді
через кому.
Задачу № 692 розв’яжи за таким планом:
1) Розглянь короткий запис до
задачі.
2)Зверни увагу, що мова йде про
майстра і учня, які виготовляли деталі.
3)Скільки деталей зробив майстер?
(усно скажи)
4)Чи відомо, скільки деталей зробив
учень?(Ні). Яка підказка є?(Він зробив у 3 рази менше). Якою дією дізнаємося?
Запиши 1 дію, в якій дізнаєшся, скільки деталей виготовив учень.
5)Про що запитується у задачі? (На
скільки менше деталей зробив учень.) А як дізнатися? (Щоб дізнатися, на скільки
менше або більше одне число за інше, треба від більшого відняти менше). Запиши
2 дію.
6)Запиші відповідь.
Бажаю успіхів!
Понеділок, 6 квітня
Тема. Закріплення табличних
випадків множення та ділення
Вітаю вас, дітки! Сьогодні закріпимо
здобуті раніше знання. Табличку множення числа 7 вивчили? Дуже сподіваюся!
Перевірте свої знання.
Виконай у програмі
«Розумники» завдання (частина 6, блок7). Не всі діти виконали минулого разу ці
завдання!
Запиши у зошиті
дату.
Математичний
диктант. Пиши тільки відповіді.
Ø Знайди суму
чисел 7 і 5;
Ø Знайди добуток
чисел 7 і 8;
Ø До числа 5
додай добуток 7 і 3;
Ø До числа 13
додай добуток чисел 7 і 6;
Ø Від числа 60
відняти добуток чисел 7 і 4.
Письмово: с.109 №681,
682, 686
Усно: с.109, №684
Бажаю успіхів!
П’ятниця, 3 квітня
Тема. Таблиця множення числа 7
Діти, сьогодні познайомимося з
таблицею множення числа 7.
Розгляньте цю таблицю у підручнику на с.108, №674
Зверніть увагу на те, що деякі вирази нам уже відомі. Можна скористатися переставною властивістю
множення і дізнатися результат.
Розглянемо, що означають такі вирази:
7*7 означає, що 7 додали 7 разів,
тобто 7+7+7+7+7+7+7=49
7*8 означає, що 7 додали 8 разів,
тобто 7+7+7+7+7+7+7+7=56
7*9 означає, що 7 додали 9 разів,
тобто 7+7+7+7+7+7+7+7+7=63
Запам’ятай значення цих
трьох виразів.
Потренуйся множити на
число 7
у програмі «Розумники» (частина 6, блок7)
Письмово у
зошиті виконай №675, 678, 679
Математика
2 квітня
Самостійна робота
1.Запиши і обчисли вирази:
6*8-15= 6:6+ 54:6=
2*4*6=
(23+19):6=
2.Виконай перетворення
іменованих чисел:
1рік
6міс.=… міс. 2
доби 3год=… год
1
тиждень 6 днів =… днів 1хв 23с= …с
3.Математичний
диктант.Запиши лише відповіді
(через кому).
-
На скільки 2 тижні
більші за 6 діб?
-
У скільки раз число
30 більше за 5?
-
На скільки число 18
більше за 3?
-
У скільки раз число 4 менше за 28?
4.Розв’яжи задачу
Оля
прочитала 54сторінки у книзі, а її менший брат – у 6 раз менше. Скільки всього
сторінок прочитали Оля та її брат?
Фото
виконаної роботи скиньте, будь ласка, у приват.
5.Зроби перерву, виконай
фізкультхвилинку, випий води.
6.Виконай у програмі «Розумники»
завдання: част.6,блок 6.
Тема.
Кратне порівняння чисел
Вітаю вас, діти! Вчора ви ознайомилися із діленням на 6.
Спробуйте перевірити свої знання. Виконайте в програмі «Розумники»
завдання. Частина 6, блок 3.
Для наступної роботи нам необхідно пригадати, як дізнатися, на
скільки більше або менше одне число від іншого?
Запишіть у
зошити дату та дайте відповіді на запитання (писати лише відповіді через кому)
На скільки більша
1 доба, ніж 5 год?
На скільки більша
1хв, ніж 10с?
Оля прочитала
47сторінок у книзі, а Катя-18. На скільки менше сторінок прочитала Катя?
На скільки 5 діб
менші за 2тижні?
Сьогодні ти маєш навчитися визначати, У СКІЛЬКИ РАЗІВ одне число більше або менше від іншого.
УВАГА !!! Переглянь пояснення цієї теми за посиланням:
Прочитай та запам’ятай правило:
Усно закріпи нові знання, виконавши №667, № 668
Письмово виконайте завдання №670, 671 на с.107
Під час роботи не забувай про фізкультхвилинки! Можеж
виконати одну із цих:
Діти, на цьому наш урок завершено. Бажаю успіхів!
Пам’ятайте, що я завжди
на зв’язку.
30.03.2020р. Тема уроку "Таблиця ділення на 6"
1. Діти, пригадайте суть дії ділення і виконайте декілька завдань на платформі "Мій клас" (там, де перевірочні роботи)
Результати пошуку
Результати веб-пошуку з посиланнями на сайти
3. Спробуй вивчити таблицю ділення на 6
4. Застосуй здобуті знання, виконавши приклади №658 і №663 на с.105 (письмово)
5. За бажанням можете повправлятися виконувати подібні завдання в програмі "Розумники" (Частина 6, блок 3)
МАТЕМАТИКА 19.03.2020р.
Вибери правильні відповіді:
1) 85хв-1год
А) 84 хв Б) 61 хв В)
25хв
2) 73с-1хв
А) 3 с Б) 13с В) 31с
3) 6*8 – 6*2=
А) 60 Б) 36 В) 46
4) 3+6*2=
А) 15 Б) 18 В) 21
5) 2 доби – 6 год=
А) 18 год Б) 42 год В) 30год
6) Оля купила 7
ручок по 6грн кожна і альбом за 12грн. Яка вартість покупки?
А) 64грн Б) 30грн В) 54грн
7) Тато купив 9кг
моркви, а картоплі – у 6 раз більше. Скільки кілограм овочів купив тато?
А) 53кг Б) 63кг В) 45кг
8) Довжина
прямокутника-6см, а ширина-4см. Знайди периметр прямокутника:
А) 10см Б) 24см В) 20см
Тренувальні завдання
Підготовка до олімпіади з математики
2 клас
1. Що важить
більше: 1кг вати чи 1кг заліза? Обведи правильний варіант відповіді.
а) вата; б) залізо; в) однаково.
2. З-під воріт
видно 8 кошачих лапок. Скільки котів у дворі? Обведи правильний варіант відповіді.
а) 7 ; б)
3 ; в) 2 ; г) 0.
3. У вазі лежало 3
тістечка, 5 цукерок і 8 слив. Скільки фруктів лежало у вазі? Напиши відповідь.
4. Колоду розпиляли
на 3 частини. Скільки розрізів зробили? Обведи
правильний варіант відповіді.
а) 3 ; б)
2 ; в) 4 .
5. В одній сім´ї
два батька і два сини з’їли 3 апельсини. Скільки з’їв кожен з них? Напиши
відповідь.
6. Дві дівчинки
йшли в парк. Їм назустріч йшли ще п’ять подруг. Скільки всього дівчат йшло в
парк? Обведи правильний варіант відповіді.
а) 7 ; б)
5 ; в) 2 .
7. На тарілці
лежало 6 тістечок. Два з них розрізали навпіл. Скільки тістечок стало на
тарілці? Напиши відповідь.
8. Постав у виразах дужки таким чином, щоб
відповіді були правильними.
25 + 10 : 5 = 7 15 + 10 : 5 = 5
20 – 8 : 4 = 3 70 – 39 – 1 = 30
9. В першому
будинку на один під’їзд більше, ніж у другому. Всього в двох будинках 9
під’їздів. Скільки під’їздів у кожному будинку? Напиши відповідь.
10. Посадили 7
ялинок, а між ними поставили по одній лавці. Скільки всього лавок поставили?
Напиши відповідь.
11. В першому будинку на 3 поверхи більше, ніж у
другому. Всього в цих будинках 5 поверхів. Скільки поверхів у кожному будинку?
Напиши відповідь.
12. В одній вазі 10
яблук, а в іншій – 6 яблук. Скільки яблук треба перекласти із однієї вази в
іншу, щоб яблук стало порівну. Напиши відповідь.
13. Розстав
відповідні арифметичні знаки і, де необхідно дужки.
7 7 7 7 = 2 7 7 7 7 = 3
7 7 7 7 = 6 7 7 7 7 = 49
14. Вчитель записав
на дошці число 154 . Учні поділились своїми спостереженнями стосовно цього
числа. Одне з них було хибним. Знайди і підкресли його.
а) Всі цифри у
записі – різні числа.
б) Сума крайніх
цифр дорівнює середній цифрі.
в) У записі числа
використано 3 цифри.
г) Кожна наступна
цифра у записі, більша попередньої.
д) Сума цифр –
двоцифрове число.
15. Три перших
уроки були: математика, українська мова і читання. Математика – не перший,
читання – не перший, і не третій. Який був розклад? Вкажи порядок уроків.
Українська мова -
; математика - ; читання - .
16. Ведмідь, Заєць
і Лисиця приймали участь у змаганнях з бігу. Хто яке місце зайняв, якщо відомо,
що Лисиця була передостанньою, а Заєць прибіг раніше, ніж Лисиця? Напиши.
Ведмідь - ; Заєць - ;
Лисиця - .
17. Дві планки
довжиною 60 см
кожна, поклали на метрову лінійку: одну – зі сторони початку вимірювання, іншу
– з кінцевої сторони. Яку довжину лінійки займає подвоєна частина планки?
Розв’яжи задачу за допомогою відрізків.
18. Висота стовпа 6
метрів. За день равлик піднімається на 4 метри, а за ніч опускається на 3
метри. Через скільки днів равлик доповзе до вершини стовпа? Напиши відповідь.
19. У вільні
квадрати встав такі числа, щоб сума всіх клітинок дорівнювала 9.
2
|
6
|
|
3
|
||
20. Сума двох чисел
дорівнює 25. Одне з чисел на 7 більше від другого. Які це числа? Обведи правильний
варіант відповіді.
а) 18 і 7 ; б)
9 і 16 ; в) 12 і 13 .
Віршовані математичні
задачі про казкових персонажів
***
Сорока-ворона
кашку варила
Діток кормила.
П‘ять діток
мала,
Одного наказала.
Він нічого не
робив і обід не заслужив.
Мама кашку
насипала.
То скількох
нагодувала?
***
П‘єро і Буратіно
Завітали до Мальвіни.
Артемон до них
прибіг.
Скільки стало
всіх?
***
Ворон каже:
«Кар-кар-кар!
Я кращий в лісі
перукар»
Прилетіли 3
синички
Заплести собі
косички.
А сорока Алла
Хвіст
пофарбувала.
І промовив
ворон: «Ох!»
Клієнтів
обслужив скількох?
***
Плачуть 2
бегемотики
Бо у них болять
животики.
В крокодила ниє
зуб,
вушко в
зайченяти
Ай-боліта швидко
потрібно
викликати.
Лікар наш все
зможе.
Скільком
звірятам допоможе?
***
Лізі казку про
рукавичку
прочитала старша
сестричка
Мишка, жабка,
вовк, кабан,
Ведмідь –
набрідь
Скільки звірів,
підкажіть?
***
Білосніжка і
7гномів
По ягоди ходили.
Назбирали повний
кошик,
На чай їх
засушили.
Всі до столу
сіли враз.
«Скільки їх?» -
спитаю вас.
Віршовані
математичні задачі про сім‘ю
***
В нас сімейка
невеличка,
2 брати і 3
сестрички:
Даша, Соня,
Глаша,
Ваня і Андрій.
Порахуй усіх
мерщій.
***
У Софійки 3
копійки,
А у Вані 5.
Швидше руки
підіймайте,
Хто вміє гроші
рахувать?
***
Запитав татусь у
сина:
«Скільки звуків
у слові країна?»
Що скаже син
відомо всім
Звичайно, буде
(7)
***
Запитала мама в
дочки:
«Скільки звуків
в слові бочка?»
Як же цього не
знать
в слові бочка
Звуків …. (5)
***
Запитала в
Яночки бабуся:
«Скільки звуків
у слові Маруся?»
Яна вірно
відповість:
«Звичайно, буде
…» (6)
***
Дідусь запитав у
Кості:
«Скільки звуків у
слові гості?»
Костя вміє
рахувать.
Відповідь відома
- … (5)
***
Мої бабуся з
дідусем
По гриби ходили.
Потім ті
грибочки
в банках
засолили:
4 з опеньками,
2 з маслюками,
8 із справжніми
грибами.
Завдання для
вас, діти, -
Всі банки
полічити.
***
Маленька Софійка
Гарно малювала.
Всі свої малюнки
у папочки складала.
В цій 7
малюнків,
А в тій – 5.
Хто зможе всі
малюнки
нам порахують?
***
Даша, Соня та Глафірка
На морі
відпочивали,
А на згадку про
море
камінці збирали.
В Соні 3, у
Глашки– 2,
В Даші їх аж 5.
Хто нам допоможе
Їх порахувать.
***
Ми в «Софіївці»
гуляли,
Шишечки соснові
в кошики
збирали.
3 шишечки та ще
5
Буде … (8) – як
не знать?
***
Настав добрий
ранок.
Мама на кухні
готувала сніданок.
6 млинців
приготувала -
Киця Мура 1 вкрала.
Порахуйте ті млинці,
Що потраплять
зранку
дітям до
сніданку
***
Наш дідусь
Опанас
Біля річки гуси
пас:
Гусаків 4,
Гусок 5.
Треба всіх
порахувать.
***
Понеділок,
вівторок, середа,
Четвер, п’ятниця
субота, неділя, -
Запитала тата
Ліля.
Що ж їй тато
відповів?
Це відомо всім,
Що у тижні днів є … ( сім)
***
Малий Андрійко з
дідусем
По рибу ходили -
3 карасики,
6 окунців
Швидко наловили.
Хто з вас діти
відповість:
«Скільки буде 3
+ 6 ?»
Віршовані
математичні задачі про тварин
***
Справжніх друзів
на обід
запросив до себе
кіт.
Став він думать
і гадать,
Чим їх буде
пригощать:
Їжачок, 2 киці,
3 крота.
Скільки друзів
укрота?
***
«У котика
Маркіза є сестричка Ліза
І старший брат
Тимко,
Меншенький
Васько,
А ще є Сніжинка»
-
сказала Яринка,
-
Зовсім не
маленька котяча сімейка.
Часу не марнуйте -
Котів всіх
порахуйте.
***
10 каченят стали
дружно
в один ряд:
8 побігло
купатись.
Скільки
залишилось гратись?
***
Наша киця Мура
Справжня
замазура.
8 черевичок
забруднила,
Тільки двоє з
них помила.
Скільки
черевичків, діти,
Залишилося помити?
***
Є акваріум в
Тимка.
В ньому – рибка
золота,
А в його сусідки
Іри
Таких рибок аж
4.
Порахуйте ви оті
Рибки золоті.
***
На лавці біля
криниці
Грілись на
сонечку 3 киці
Потім котик до
них прибіг
Полічіть котів
усіх?
***
Зайченята на
городі
Урожай збирали
Тут 4, а там – 5.
Нумо моркву
рахувать.
***
Запитав
восьминіг:
«Діти, скільки в
мене ніг?»
Павучок
волохатий
просить ноги
рахувати.
Пропищала
сороконіжка:
«Порахуйте мої
ніжки!»
Ну а скільки
ніжок
У двох
сороконіжок?
***
10 чайок над
морем літали,
Дружно крилами
махали -
6 на берег
приземлилось.
Скільки чайок
залишилось?
***
У сороки Христі
всі груди в
намисті.
Христя пісеньку
співала,
Намистинки
рахувала
6+6 – 12
Знай і про це не
забувай.
***
В дельфінарії
дельфіни
Дітей забавляли
-
5 стрибали,
3 співали,а 2
малювали.
Хто з вас зможе,
діти,
Дельфінів
полічити?
***
3 маленьких
кенгуру
Грали у веселу
гру.
Ще прийшло7
кенгурят.
Скільки разом
всіх звірят?
***
2 зелені жабки
мили свої лапки
Пристрибало ще 3
жабки
Скільки жабок
миє лапки?
Віршовані
математичні задачі про природу
***
Тепле ніжне сонечко
Раненько
вставало,
Веселі
промінчики
Людям посилало.
Спочатку 5,
А потім 7.
Скільки разом
промінців?
***
2 маленькі хрущі
Заховались на
кущі.
Ще хрущиків 5 на
вишеньці сидять.
Давайте
міркувать
Раптом підуть
дощі,
Скільки потрібно
плащів
Для наших
хрущів?***
Посварились 2
хмаринки,
І полились з них
сльозинки -
4 сльозинки та
ще 3
Буде 7, як не
хитри.
***
Журавлі
курличуть,
Відлітають в
теплі краї,
На прощання
помахали крилами мені
5 журавликів та
ще 13
Скільки разом
(18)
***
4 хмаринки
по небу пливли,
Веселі розмови
між собою вели.
А назустріч їм –
ще 6.
Скільки хмаринок
разом,
Хто швидше
відповість?
Віршовані
математичні задачі про господарську діяльність
***
На городі жовта
диня,
Наче справжня
господиня
Рахувала залюбки
зелененькі огірки -
5 огірочків та
ще 5 – буде … (10),
Як не знать.
***
У бабусі Еми
Гарні хризантеми
-
Жовтих 3,
Біленьких 5.
Нумо квіти
рахувать.
***
У садку у тітки
Килини
7 кущів малини,
Посадила іще 5,
Пішла кози
напувать.
Всі кущі ті
порахуй,
Відповідь в
повітрі намалюй.
***
Бабуся Оля у
печі
Випікала калачі
-
6 спекла, 4
з‘їли.
Скільки
залишили?
***
20 шуб капуста
мала
Стало жарко – 8
зняла,
З сестрою
поділилась.
Скільки
залишилось?
***
2 веселих буряки
Танцювали залюбки.
5 огірочків не
забарились
в хороводі
закружились.
Морквиця в пляс
пішла
У червоному
намисті.
Скільки разом
всіх
городніх
артистів?
***
Працьовиті
школярі
Яблука збирали
20 яблук – це не
мало
10 з‘їли.
Скільки стало?
Віршовані
математичні задачі про школу, ігри та спорт
***
Знаєш ти, що у
нас
самий дружній в
школі клас
Нумо, друже,
поміркуй
І уважно
порахуй:
12 хлопців, 9
дівчаток
Скільки всіх
маляток?
***
Друже, а чи
знаєш ти
Як периметр
знайти?
Всі сторони
потрібно знати
Потім разом їх
додати.
***
Англійською
Мама -mother
Сестра -sister
Братик -brother
Котик –cat
Собачка –dog
Який цікавий в
нас урок!
Хоч як би не
хотіли,
Скільки нових
слів завчили?
***
«Як знайти площу
фігури?» -
Запитав Юрко у
Нюри. -
«Довжину на
ширину помножиш,
Площу відшукати
зможеш».
***
5 ляльок є в
Оленки,
В Маринки їх теж
5.
Скільки ляльок у
дівчаток?
допоможіть
порахувать .
***
В різні ігри
залюбки
Дружно грались
малюки
4 дівчинки, 5
хлоп‘ят.
Скільки разом
всіх малят.
***
2 ляльки Барбі є
у Соні
І в її подруги
Тоні.
Напевно, добре
знаєш ти
2 ляльки і 1 -
то буде 3.
***
9 дружніх
дітлахів
У схованки
грались.
Залишився 1.
Скільки
сховалось?
5 машинок у
Мишка,
2 машинки у
Сашка.
Підкажіть, будь
ласка, їм
Скільки всіх
машинок … (7)
***
Вова залюбки
вибирав гуртки.
Все було не те…
Нарешті обрав –
карате.
Вивчив 7
прийомів,
Потім ще 12.
Скільки буде їх
разом? А буде (19)
***
Цю фігуру кожен
з вас
повинен добре
знати,
Серед інших
фігур
Швидко
пізнавати.
В ній 4 сторони
однакової довжини
Впевнено
промовив Гнат:
«Ця фігура – квадрат»
***
Катя зовсім ще
мала, любить вихвалятись
6 +6 це буде 15.
Хто нам
допоможе,
помилку знайти
зможе?
***
В дитсадочку
залюбки
Забавлялись
малюки.
3 машинки,
Ляльок 5,
2 ведмедика на
стільчику сидять.
Діти крикнули:
«Ого!»
Скільки іграшок
всього?
***
Кожен хлопчик
точно знає,
Як Андрій
Шевченко
Голи забиває -
1 гол та ще 2,
Це, звичайно,
справжня гра.
Від радості не
має слів
Скільки всіх
голів?
***
На ракеті 5
малят
В космос
полетіли.
6 маленьких
інопланетян
там вони
зустріли.
Лунав веселий
сміх
Скільки їх усіх?
***
У дівчинки Ірини
2 жовтенькі
мандарина,
А в хлопчика
Романа
4 банана.
В його брата
Гната
2 стиглих
граната.
Гарно
попрацюйте,
Ви фрукти
порахуйте.
1 клас
1.
У трьох братів по 2 сестри. Скільки всього дітей у
родині? Обведи правильну відповідь.
5; 9; 6.
2.
Що важче: 1 кілограм вати чи 1 кілограм заліза?
Вата; залізо; однаково.
3.
Горіло 7 свічок. Дві свічки погасли, а решту залишили
освітлювати кімнату. Скільки свічок залишилось? Обведіть правильну відповідь.
7; 2; 5; 0.
4.
З-під воріт видно 8 котячих лап. Скільки котів у дворі?
Запиши відповідь.
5.
На двох полицях 20 книжок. На верхній полиці на 6 книг
більше, ніж на нижній. Скільки книжок на кожній полиці? Обведи правильну
відповідь.
10
і 16; 7 і 13; 20 і 6.
6.
Скільки кінців у 4 палиць? Запиши відповідь.
7.
Колоду розпиляли на 3 частини. Скільки розпилів зробили?
Обведи правильну відповідь.
3; 2; 4.
8.
На одній шальці терезів 5 однакових яблук і 3 однакові
груші, на іншій чаші – 4 таких самих яблука і 4 груші. Терези перебувають у
рівновазі. Що легше: яблуко чи груша? Запиши відповідь.
9.
На дереві сиділи три пташки. До них прилетіли ще дві
пташки. Кіт підкрався й схопив одну пташку. Скільки пташок залишилося на гілці?
Обведи правильну відповідь.
3; 5; 4; жодної.
10.
Сума трьох парних чисел дорівнює 12. Напиши ці числа,
якщо відомо, що доданки не рівні між собою.
_____ +_____ +_____= 12.








Немає коментарів:
Дописати коментар