Українська мова

Середа, 27 травня
Українська мова
Тема. Діагностична робота «Речення»
Інструкція до виконання.
-         Кожне завдання пиши з нового рядка. Пиши тільки букву відповіді у тестових завданнях. 
Наприклад,  (1.а  2.б)
-         Візьми чистий подвійний листочок в косу лінію і підпиши його.
1 сторінка
Діагностична робота
з української мови
учня (учениці) 2 – А класу
Прізвище та ім’я (наприклад, Веги Софії)
2 сторінка
27 травня
1. Речення виражає
а) закінчену думку
б) незакінчену думку
в) не виражає думки
2. Спонукальним називається речення, у якому…
а) висловлюється нова думка;
б) про щось запитують;
в) висловлюють спонукання до дії.
3. Знайди правильні твердження
а) перше слово в реченні пишемо з великої букви;
б) в кінці речення може стояти крапка, знак оклику або знак питання;
в) в кінці речення ставимо кому;
г) слова в реченні пов’язані між собою.

4. Побудуй речення з поданих слів. Запиши його. Підкресли головні слова.
Білі, по, хмаринки, пливуть, небу.

5. Прочитай речення. Склади і запиши до нього 2питальних речення.
Біля нашого будинку росте багато дерев.

6. Встанови зв'язок слів у реченні.
Дзвенить у лісі веселий струмок.
(Що?)Струмок (що робить?) ….….;
дзвенить (де?) …..…;
струмок (який?) ……..

7. Прочитай текст. Познач межі речення, поставивши розділові знаки. СПИШИ текст.
У Миколи тато працює лікарем він лікує хворих людей Микола пишається своїм татом хлопчик мріє допомагати людям

І як тобі працювалось? (намалюй відповідний смайлик)

Урок завершено!





Вівторок, 26 травня
Тема. БУДОВА ТЕКСТУ. ДИВОВИЖНІ ПРИГОДИ В ЛІСОВІЙ ШКОЛІ. (с.93-95)
  
Крок1 Переглянь дуже цікавий музично-літературний ВІДЕОУРОК.

Крок 2 Крокуй за інструкціями відеоуроку. Випиши з тексту «Дивовижні пригоди в лісовій школі»  слова, які описують Косю Вуханя.
Крок 3 Обовязково заплануй собі, щоб влітку прочитати повністю цю цікаву повість!


Урок завершено!




Понеділок, 25 травня
Тема. БУДОВА ТЕКСТУ. ТЕКСТ-ОПИС

Крок1 Переглянь дуже цікавий і  повчальний ВІДЕОУРОК (нічого з відеоуроку записувати не треба).


Крок 2 У робочих зошитах склади і запиши невеличкий текст-опис якоїсь тварини (на твій вибір). ДОСТАТНЬО і 5речень!
Памятай про таке:
·        треба дати  заголовок тексту;
·        має бути 3 частини у тексті: зачин, основна частина, кінцівка;
·        кожну частину пиши з абзацу.


Чекаю фото виконаної роботи!


Пятниця, 22 травня
Тема. Типи текстів
Сьогодні для тебе ВІДЕОУРОК.
o    слухай уважно інструкції вчителя
o    відповідай на питання
o    міркуй
o    роби зупинку, коли  чуєш прохання, натискай СТОП на відео і працюй у зошитах


Чекаю фото виконаної роботи!

Четвер, 21травня
Тема. Поняття про текст

Крок 1 Обовязково переглянь відеоурок до нової теми.

Крок 2 У зошиті пиши те, що казатимуть у відеоуроці.

Бажаю успіху!


Середа, 20травня
Тема. Повторення вивченого з теми «РЕЧЕННЯ»
Крок 1 Обовязково переглянь цікавий телеурок (14хв)
Крок 2 У зошиті запиши самостійну роботу.
20травня
Самостійна робота з теми «Речення»

1.    Прочитай речення, визнач, які вони за метою висловлювання, запиши відповідну букву (якщо розповідне-Р, якщо спонукальне-С, якщо питальне-П).
·        Синіє небо над зеленим гаєм.
·        Придивіться, як навколо гарно!
·        Ось із трави випурхнула пташка!
·        Хто це її налякав?
2.  Пошир подані речення, запиши їх.
·        Мама спекла.
·        Співають пташки.
3.  Спиши речення, підкресли головні слова. Встанови звязок слів у реченнях.
·        Незабаром настане тепле літечко.
·        На грядці зявилася червоненька полуниця.

Чекаю фото виконаної роботи!




Вівторок, 19 травня
Тема. Звязок слів у реченні. Закріплення
Крок1 Сьогодні для тебе телевізійний урок. Перейди за посиланням:

Крок2 У зошиті робочому запиши дату та встанови звязок слів у таких реченнях:
Ø Вчора Дарина отримала електронного листа.
Ø Аліна запросила подругу на свято.

Інструкція для роботи:
·       Запиши речення  у зошит.
·       Підкресли головні слова у реченні.
·       Випиши сполучення слів і встанови зв'язок слів  за допомогою питань.
Зразок: Сьогодні Олег прочитав цікаву книгу.
Спочатку треба визначити головні слова. Від них став запитання.
(Хто?) Олег (що зробив?) прочитав;
прочитав (що?) книгу;
книгу (яку?) цікаву;
прочитав (коли?) сьогодні.


Чекаю фото виконаної роботи!




П'ятниця, 15 травня
Тема. Зв'язок слів у реченні
Діти, щоб закріпити знання з теми, пропоную виконати у ПЗ "Розумники" завдання: частина 3, блок 10. Як зробите, сфотографуйте екран комп'ютера і вишліть мені на вайбер.
                                Бажаю успіхів!

Четвер, 14 травня
Тема. РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ. АФІША (підручник с.85)
ВЧИСЬ:
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно 
·         поширювати речення, утворювати самостійне висловлення
·         створювати афішу
·         розвивати мовлення
·         створювати письмові висловлювання

1.     Сьогодні для тебе ВІДЕОУРОК . Обов'язково переглянь його та створи афішу, сфотографуй і надішли її мені.   Усі підказки, як  робити афішу, знаходяться у відеоуроці.

                        Бажаю успіхів!



Середа, 13 травня
Українська мова і читання
Тема. Звязок слів у реченні
Добрий день, діти. Продовжуємо працювати над темою «Речення». Напевно, ви погодитеся, що у реченні слова звязані між собою. Порівняй:


У реченні від слова до слова, ніби метелики,  «летять запитання»
-(Хто?) метелик  (що робив?) сидів.
-метелик (який?) яскравий;
-сидів (на чому?) на листочку;
-на листочку (якому?) зеленому.
Крок1 Спершу ми з’ясуємо, що означає слово звязувати?
Зв’язувати слова - поставити питання від одного слова до іншого.
Крок2 Розгорни підручник  на с. 84  прочитай правило.
Виконай завдання 1 (допиши  потрібні слова).
Крок3 Роздивись схему "ЯК УСТАНОВИТИ ЗВ'ЯЗОК СЛІВ У РЕЧЕННІ" С.84 (прочитай уголос)
Крок4 Письмово вправа 2 на с.84
Крок5 Розгорни  підручник на с. 85  завдання 3. Прочитай назву тексту. Чи знаєш ти що таке вертеп? Пропоную переглянути відео, як виглядав театр вертеп.
Крок6 Прочитай текст. Поміркуй, що тут можна віднести до фактів. Де тут думка? Чи всі діти любили такі розваги? Чи можна стверджувати, що вертепи були улюбленими розвагами усіх дітей? 
Крок7 Виконай письмово.
Установи зв'язок слів у реченні.
У неділю діти грали виставу у ляльковому театрі.
(Хто?) … (що робили?) … .
Грали (коли?) … .
Грали (що?) … .
Грали (де?) … .
У театрі (якому?) … .
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!



Пятниця, 8 травня
Тема. Календар. Поширення речень
   
Крок1Запиши у зошиті:
                           8травня
                   Поширення речень
   
Крок2 Каліграфічна хвилинка 
(читай подані нижче речення, записуй   однією буквою, яке воно за метою висловлювання (розповідне-Р,питальне-П, спонукальне-С)
Назви весняні місяці. Який зараз місяць? Травень-останній місяць весни. Незабаром настане тепле літечко! Коли вже я побачу своїх друзів? Друзі, будьте усі здорові!
   
Крок3 Пригадай:

Крок4 Розгорни підручник «Я досліджую світ» на с.82, завдання 4. Розглянь, які не зовсім звичні свята відзначають люди.

Дай письмову відповідь на запитання (склади речення і підкресли головні слова).


Крок5 Пошир другорядними словами подані речення та запиши їх у зошит
Діти придумали. Дівчата приготували.  
   
Крок6 За бажанням виконай завдання 5-6 у підручнику «ЯДС» на с.82
   
Крок7 За бажанням виконай у зошиті «Я досліджую світ» на с.55 завд.3.
   
Крок8 Попрацюй в ПЗ «Розумники» (Укр.мова-частина3 , блок7,8, перевірте, чи у вас виконано, бо не всі ще зробили )

Гарного усім настрою!



Четвер, 7 травня
Тема. Поширення речень

Добрий день, діти! Сьогодні пропоную працювати за відеоуроком.

Твоє завдання таке:
·        уважно слухай;
·        якщо треба, став на паузу;
·        записуй те, що казатимуть у відео;

Крок1 Запишіть у зошиті дату та тему уроку

Крок2 Переглянь відеоурок за посиланням:


Бажаю успіхів!


Середа, 6 травня
Українська мова та читання
Тема. Головні слова в реченні
Крок1 Запишіть у зошиті дату та тему уроку
Крок2 Незвичайна каліграфічна хвилинка
Прочитай речення, подумай, яке воно за метою висловлювання: розповідне, питальне чи спонукальне.
У небі яскраво сяє сонечко.
Сьогодні ми поїдемо до бабусі!
Що ж мені покласти у рюкзак?
Мамо, ти не бачила моїх олівців?
Братику, збирайся швидше!
Ходи, Мурчику, дло мене, поїдеш з нами.
Ø Якщо речення питальне, запиши у зошиті велику букву П.
Ø Якщо речення розповідне, запиши у зошиті велику букву Р.
Ø Якщо речення спонукальне, запиши у зошиті велику букву С.
Наприклад, так: П, Р, П, С, С, Р…
Крок3 Мовне спостереження
Весело гралися на подвірї
-Чи зрозуміло хто грався? Ні.
-Чи зрозуміло, яку дію хтось робив? Так, гралися.
Весело діти на подвірї.
-Чи зрозуміло хто грався? Так, діти. Чи зрозуміло, що вони робили? Ні.
Весело діти гралися на подвірї.
-Чи зрозуміло, про кого йде мова? Так, про дітей.
-Чи зрозуміло, що вони робили? Так, гралися.
 Запам'ятай, у реченні є головні слова. Вони відповідають на питання Хто? Що? Що робить? Що зробить?

Отже, слова, які називають того, про кого йде мова, а також що робить той, про кого розповідається, називають ГОЛОВНИМИ.
Наприклад, у реченні «Весело діти гралися на подвірї» головними словами будуть слова «діти гралися».
Наприклад, у реченні « У лісі ростуть ялини» головними словами будуть слова «ялини ростуть»



Крок4 Виконай письмово вправу 2 на с.82
Крок5 У вправі 3 на с.82 спиши речення і підкресли олівцем головні слова.
Крок6 Потренуйся визначати головні слова, виконай завдання у ПЗ «Розумники» (частина3, блок9, 8 «яєчок»)

Бажаю успіхів!



Понеділок, 4 травня
Українська мова та читання
Тема. Спонукальні речення. Пісні-заклички

Діти, запрошую до навчання! Підготуйте підручник та зошит. У зошиті напишіть дату і тему уроку.
                                               4 травня                                                           Спонукальні речення
Крок1 Зверніть увагу, що на початку уроку я спонукала вас до дії. Запамятайте, що речення, у яких просять щось зробити, називають спонукальним.
Крок2 Запиши у зошиті:
Спонукання – це прохання, порада, наказ, заклик.
Крок3 Переглянь уважно відео-урок, нічого не записуй, уважно послухай. 

Крок4 Виконай письмово вправу 2 і 3 на с.79

Крок5 Усно: вправа 4 на с.79

Бажаю успіхів!





Четвер, 30 квітня
Доброго ранку, діти! Сьогодні напишете діагностичну роботу з української мови. Вам потрібно буде списати уважно і каліграфічно текст, виконати після цього деякі завдання.

Крок1 Візьми чистий листок в косу лінію і спиши наступне:
30квітня
Списування
Природа – наш дім
        У різні пори року приємно побувати у лісі, на полі, біля річки. Милують око різноколірні квіти на лузі. Корисно вдихати чисте повітря соснового лісу. Чудово відпочити на березі стрімкої річки. Але всього цього може не бути. Люди знищують ліси, забруднюють річки, руйнують гнізда птахів або знищують рідкісних диких тварин. Зупиніться, люди! Не знищуйте природу! Вона – наш дім!
Крок2 Виконай після тексту з нового рядка звуко-буквений аналіз слова приємно.

Крок3 Склади до списаного тексту 2 питальних речення і запиши.

Крок4 Знайди у тексті таке речення: 
 Милують око різноколірні квіти на лузі.                          Підпиши олівцем над кожним словом відповідні умовні позначення:
Ø Якщо слово-іменник, то зверху над словом пиши- ім.
Ø Якщо слово-прикметник, то зверху над цим словом пиши-пр.
Ø Якщо слово-дієслово, то зверху над ним-д.
Ø Службові слова обведи олівцем.

Бажаю успіхів!



Середа, 29 квітня
Тема. Питальні речення.Вірш «Дивний звір» (Галина Малик)

Діти, запрошую до навчання!

Крок1 Пригадуєте «Загадкову історію», де дивний звір Домозав зїдав домашні завдання? Спробуйте уявити ще одного дивного звіра, який харчується зошитами, олівцями, шкарпетками, штанцями…Уявили? Сьогодні дізнаєтеся, що то за звір такий.

Крок2 Послухай, як твій одноліток розповідає вірш про такого дивного звіра.
Крок3 Прочитай у підручнику на с.78 вірш Галини Малик «Дивний звір»
Крок4 Дай усно відповіді на питання у «хмаринках».

Крок5 Перевір себе, чи уважно ти читав

Крок6 Розгорни зошит, напишемо з вами диктант, який я продиктувала у голосовому повідомленні.

Крок7 Підкресли у диктанті питальне речення.


Бажаю успіхів!


Понеділок, 27 квітня
Тема. Питальні речення
Діти, запрошую до навчання! Підготуйте підручник та зошит. У зошиті напишіть дату і тему уроку.
                                           24квітня
                                  Питальні речення

Крок1 

Крок2 Бачиш, скільки запитань на повторення? Ці всі речення і є питальними, адже в кожному з них про щось запитувалося. Прочитай у підручнику на с.75, яке речення називають питальним.
А краще розібратися з питальними реченнями сьогодні допоможуть білі ведмеді.

Крок3 Пропиши каліграфічно у зошиті подані нижче буквосполучення і слово ведмідь.
Крок4 Зроби звуко-буквений аналіз слова ведмідь.

Крок5  Переглянь відео про життя білих ведмедів.

Крок6 До переглянутого відео можна поставити безліч запитань. Наприклад:
Яка вага білих ведмедів? Скільки кілометрів здатні пропливати вони? Чому колір шерсті може бути зеленкуватим?

Крок7 Прочитай усно лише питальні речення у вправі 1 на с.75
Запамятай!
Складаючи питальні речення, можна також ставити на початок такі питальні слова: Який? Яка? Які? Хто? Де? Що? Коли? Чому? Скільки? Як? Звідки? та інші

Крок8 Вправа 4 на с.75  До речення «Білий ведмідь полює на тюленів» склади кілька питальних речень і запиши. Користуйся питальними словами.
Крок9 Прочитай уважно текст про білого ведмедя на с.76.
Прочитай запитання і відповіді після тексту. Чи правильні відповіді?

Крок10 Вчись розрізняти факти і думки. Факти- це реальна подія, а думка-це наші припущення, передбачення, передає наше емоції. Факт завжди можна перевірити. У тексті про білого ведмедя були ось такі факти і думки.


Крок 11 Виконай на с.76 завдання на вибір

Бажаю успіхів!


Пятниця, 24 квітня
Тема. Розповідні речення. Дмитро Кузьменко «Загадкова історія»

Діти, запрошую до навчання! Підготуйте підручник та зошит. У зошиті напишіть дату і тему уроку.
                                           24квітня
                                  Розповідні речення
Пригадай, що розповідні речення про щось розповідають нам, повідомляють. Якщо розповідається дуже емоційно, то ставиться знак оклику(!). В інших випадках-крапка. (Мені дуже сподобався цей фільм! На килимку спить котик.)

Крок1 Перечитай ще раз оповідання «Загадкова історя» на с.73
Крок2 Перевір, чи уважно ти читав. Увага! Під час тесту дається лише 1 спроба!

Крок3 Пропиши каліграфічно рядок слова «завдання»

Крок4 Склади 2 розповідних речення про свої домашні завдання. Дай повну письмову відповідь на питання.
-Чи задають тобі домашні завдання?
- Чи завжди ти виконуєш домашні завдання?

Крок5 Спиши перше речення оповідання, підкресли дієслова, а службові слова обведи кружечком.

Крок6 Знайди і випиши з тексту 3 розповідних речення (на твій вибір)

Крок7  Зроби звуко-буквений аналіз слова завдання.
Бажаю успіхів!

Четвер, 23 квітня
Тема. Розповідні речення

Добридень, діти! Сьогодні урок української мови буде у незвичному форматі. Це буде відео-урок. Він дуже цікавий і повчальний.
·            слухай уважно інструкції вчителя
·            відповідай на питання і записуй те, що треба
·            міркуй
·            роби зупинку, коли  чуєш прохання - натискай СТОП на відео

Натискай на перегляд  і зроби його на повний екран:  

Все, що запишеш під час цього уроку, сфотографуй і вишли по Вайберу.
Бажаю успіхів!




Середа, 22 квітня
Українська мова та читання
Тема. Види речень. «Загадкова історія» Д.Кузьменко

Вчись:
  • Крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
  • розпізнавати речення за видами
  • використовувати різні види речень у письмових повідомленнях
  • писати смс-повідомлення

Крок 1  Попрацюй з підручником. Порівняй речення у вправі 1 на с.71
У 1 реченні розповідається про те, що зайчик їсть капусту.
На 2малюнку у зайчика тарілка порожня. Тому запитуємо: «Що їсть зайчик?»
На 3 малюнку бачимо,  що зайчик не хоче їсти капусту. Тому його просять: «Зайчику, їж капусту.»

Крок 2 Прочитай правило на с.71

Запамятай!

Увага! Якщо ти хочеш про щось розповісти, повідомити, то ти тоді користуєшся розповідним реченням. В кінці такого речення ставиться крапка або знак оклику. (Прийшла квітуча весна. Як гарно стало навколо!)
Якщо хочеш про щось запитати, то користуєшся тоді питальним реченням. В кінці ставиться знак питання. (Коли вже ми підемо в школу? Як там мої друзі?)
Якщо ти хочеш когось щось попросити, або тебе спонукають щось зробити, то тоді користуються спонукальним реченням. В кінці ставлять крапку або знак оклику. (Прийдіть до нас на свято!  Доню, купи в магазині молоко.)

Крок 3 Усно потренуйся визначати види речень у вправі 2 на с.71.

Крок 4 Потренуйся визначати види речень. Пройди тестування. Тест роби лише з 1 спроби!

Крок 5 склади і напиши мені у Вайбері  1розповідне речення, 1питальне, 1 спонукальне.

Крок 6 Переглянь мультфільм «ЕСЕМЕСКИ»

Крок 7 Прочитай уважно оповідання «Загадкова історія» (с.73-74)
Спробуй усно дати відповіді на запитання:

Урок завершено! 


Четвер, 16 квітня
Тема. Я досліджую птахі навесні.
-Вітаю усіх на уроці української мови! Сьогодні для роботи нам потрібен зошит з української мови та підручник «Я досліджую світ», а також знання про життя птахів.
Крок 1 Запиши у зошиті дату.

Крок 2 Запиши в абетковому порядку назви птахів із ребусів. Підкресли назву перелітного птаха (який у нас не зимує).
Крок 3 Розгорни підручник «ЯДС» на с.70, розглянь завдання 2. Склади і запиши 3 речення про те, які птахи повертаються у березні, квітні і травні.
Зразок. У березні прилітають граки і шпаки.
Крок 4 Прочитай текст.
Навесні у працьовитих пташок багато турбот. Спочатку вони мостять гнізда. Самочки відкладають яєчка, висиджують пташенят. Цілі дні турботливі птахи шукають поживу для пташенят. Невтомні і прудкі, пернаті добре піклуються про своє потомство.
Крок 5 Випиши з тексту дієслова та прикметники, які стосуються птахів.
Птахи (які?)-працьовиті,………
Птахи (що роблять?)-мостять,……
Крок 6 Розглянь малюнки, запиши, де знаходиться кожна пташка. Прийменники обведи олівцем.
Зразок.У дуплі, …………, …………, …………., ……….., …….. .
Крок 7 Склади і запиши прислівя із «розсипаних» слів.
комашок.

нема

пташок,


Де

багато

там

Крок 8 Вишліть фото зробленої сторінки мені у Вайбер.
Урок завершено! 

Середа, 15 квітня
Тема. Розвиток мовлення. Запрошення

-Вітаю усіх на уроці української мови!
Чи доводилося вам когось кудись запрошувати? А вас запрошували на якесь  свято? Впевна, що так! Приємна справа-йти на свято. Правда ж? Також приємно знати, що тебе чекають на святкуванні. Запрошення на різноманітні події бувають:
·        усні
·        письмові

Сьогодні спробуй скласти своє запрошення на якусь подію (день народження, презентація книги, шкільне свято….)

Звертайся у кличній формі: Тетянко! Миколо! Сестричко! Василино Петрівно! Дорогі друзі!

Схема запрошення є у підручнику на с.69

Зразок:
Запрошення
Шановна Василино Петрівно! Запрошуємо Вас на родинне свято «Таланти нашого класу», яке відбудеться в актовій залі гімназії 25травня о 13.00 годині.
Учні 2-А класу

Запиши у зошиті:         
                               15квітня
                         Дистанційна робота
                             Запрошення


Бажаю успіхів у роботі!


Понеділок, 13 квітня
Тема. Слова-помічники. «Хто де живе?» (Олесь Орач)

-Добридень, любі діти! Сьогодні на уроці ознайомимося з новою темою. Розгорніть підручник на с.65, впр1. Що ти помітив?
Так, не до всіх слів можна поставити запитання. Ці слова служать для того, щоб речення було звязним. Порівняй, де краще звучить речення:
·        Ми скоро підемо у школу.
·        Ми скоро підемо школу.
·        Дуже хочу побачитися з друзями.
·        Дуже хочу побачитися друзями.

Ці слова хоч і маленькі, але дуже потрібні і важливі. Слова - в, на, до, під, між, біля, перед, через – це ПРИЙМЕННИКИ. Увага! Не плутай з ПРИКМЕТНИКАМИ. Прийменники-це службові слова.

ПЕРЕГЛЯНЬ відео:

 Запиши у зошиті:                       13 квітня
                                                Службові слова
В, на, до, під, між, біля, перед, через – прийменники.
                                                    Вправа 3
-      Діти, розгляньте у вправі 3 малюнки із кошеням, запишіть у зошит, де знаходиться кошеня. Обведи олівцем прийменники.
Наприклад, кошеня на клубку, кошеня під клубком…
ЗАПАМЯТАЙ! Прийменники зі словами пишуться окремо.
Прочитай вірш у вправі 5 на с.66. Порівняй вірш і малюнок.
Де живуть тварини? Склади речення, користуючись віршем, запиши, обведи прийменники.
Зразок. Білка живе у дуплі. Вепр живе у хащах.
Виконай самостійно вправу 6 на с.66.
             Зичу вам гарного настрою і плідної праці!



Четвер, 9 квітня
Тема. Розвиток звязного мовлення. Весна-чарівниця.
Вітаю вас, діти! Не тільки за вікном весна, а й сьогодні на уроці вона буде з нами. Всі ви погодитеся зі мною, що  навесні дуже гарно! Сонечко пригріває, пташки співають, травичка росте, комашки літають…Усе оживає. Ми спробуємо описати весну за допомогою слів-підказок.

-      Прочитай виразно вірш Івана Франка


-Чому поет назвав весну многоцвітною?
-З ким порівняв поет весну?
-Про які пісні у чагарнику іде мова?


-Запиши у зошиті:           

9квітня
 Весна-чарівниця
-За допомогою поданих слів склади і запиши речення.

Наприклад, ось подано слова.

Весна
Яка? тепла, лагідна, квітуча, чарівна;
Що зробила?  прилинула, прилетіла, настала, прийшла.

Я вибираю деякі з цих слів, складаю і записую речення.
Настала тепла і квітуча весна.
У тебе може бути інше речення.

Сонечко
Яке? яскраве, тепле, лагідне, ласкаве;
Що зробило? пригріло, припекло, засвітило;

Струмочки
Які? веселі, гомінкі, дружні;
Що зробили? побігли, задзюрчали, заспівали;

Первоцвіти
Які? сміливі, тендітні, ніжні;
Що зробили? появилися, вилізли, зацвіли;

Травичка
Яка? молоденька, зелененька, маленька;
Що зробила? показалась, зазеленіла, покрила;
Пташки
Які? голосисті, дзвінкоголосі, працьовиті;
Що зробили? прилетіли, принесли, заспівали;
Діти
Які? веселі, працьовиті, добрі;
Що роблять?
Радіють, співають, прославляють.

ЗАПИШИ В ЗОШИТ СКЛАДЕНІ РЕЧЕННЯ. 


Зичу вам гарного настрою і плідної праці!



Середа, 8 квітня
Тема. Підсумковий урок. Слова- назви дій.
-Добрий день, діти! Сьогодні завершуємо вивчення теми «Слова-назви дій». На уроці узагальните здобуті під час карантину знання, пройдете онлайн-тестування. Перед цим раджу дещо повторити.
Довідничок-помічничок:
Ø  Слова-назви дій по-іншому ще називають дієсловом.
Ø  Дієслова означають дію предмета.
Ø  Відповідають на питання: Що робить? Що робив? Що робили? Що зробив? Що зроблять? та ін.
Ø  Антоніми – слова з протилежним значенням ( плакати-сміятися)
Ø  Синоніми –слова з близьким значенням ( працює-трудиться)
Ø  Слова спільнокореневі мають спільний корінь (зеленіє-зелений, зелень…)
Ø  Слова можуть вживатися у прямому і переносному значенні(плаче дитина – в прямому значенні; плаче груша, плаче слива – в переносному)
Можеш приступати до виконання тесту:

Ø  ПЗ «Розумники» - укр.мова-частина 5,блок 4.





Понеділок, 6 квітня

Тема. Уживання слів-назв дій. Ліна Костенко «Соловейко застудився» (с.62). Тарас Шевченко «Встала весна»(с.63)
Вітаю вас, діти! Сьогодні на уроці ви і далі будете досліджувати дієслова, а також попрацюєте над віршами.
Пригадай!  Слова можуть вживатися у прямому і переносному значенні.
Йде людина (слово йде вжито у прямому значенні).
Йде весна (слово йде вжито у переносному значенні, адже ходити весна не може).
Запиши у зошиті:                        6квітня
                                              Слова-назви дій
Письмово.  Запиши каліграфічно букви-відповіді, які позначать ті речення, де дієслова  вжито у переносному значенні:
А) Мама будить дитину.      Г) Сонечко сміється.
Б)Весна розбудила землю.     Ґ) Травичка пє росу.
В) Хлопчик пє чай.                Д) Дощ іде.
Усно: добери дієслова до слова дощ. Отже, дощ (що робить?) іде, накрапає, барабанить, ллє, періщить…...... А чи ти знаєш, що означає слово «періщить»?
ДОВІДКА: періщить – сильно, безперервно йде (про дощ)
Послухай вірш: 
Прочитай вірш: Розгорни підручник на с.62, впр.3. Вірш «Соловейко застудився» написала відома українська письменниця Ліна Костенко.
 -     Які дієслова вжито у прямому і переносному значенні?
-Послухай, як співає соловей:
Письмово.  Випиши слова-назви дій до слова «соловейко». Став запитання Що зробив? Що робить?
Соловейко - ……………., …………….., ………………. .
Послухай вірш Т.Шевченка:   
Прочитай цей вірш  на с.63, впр.6. Що ти відчуваєш? Яку картину природи уявляєш?
Спиши 4 рядочки цього вірша, підкресли дієслова двома лініями.
Цікаво! Одне і те ж слово може означати назву предмета і назву дії. Розглянь вправу 2 на с.62.
За бажанням  вивчи один із прочитаних сьогодні віршів, запиши відео і скинь мені у Вайбер. Всі відео будуть розміщені на блозі.
Бажаю успіхів! Гарного тижня! Будьте здорові!

Пятниця, 3 квітня
Тема. Професії людей мого рідного краю (підручник «Я досліджую світ)
Вітаю, діти! Сьогодні на уроках «Я досліджую світ» і «Українська мова» ми будемо вести мову про професії. Пропоную пригадати, які бувають професії, переглянувши відео:
Запиши у зошиті в косу лінію дату.
Каліграфічна хвилинка: пропиши слово професії цілий рядок .
Зроби звуко-буквений аналіз цього слова: професії [        ]_б., _зв., _скл.
Прочитай у підручнику «Я досліджую світ» на с.61 про м.Здолбунів.
Поясни, чому на гербі міста Здолбунів зображено інструменти. Як ти думаєш, ким працюють жителі цього міста?
Розглянь завдання 7 на с.61.  Розподіли зображені інструменти  на групи за призначенням. Люди яких професій їх використовують?
Вправа   Запиши, які дії виконують люди певних професій.
Наприклад, лікар-лікує, будівельник-…………., учителі-…….., перукарі-……., кухар-…………., продавці-……….., охоронець -………… , редактор-……………….. .
Прочитай і дізнайся на с.61, чому українці здавна вирощують жито, пшеницю, рис, гречку, просо, кукурудзу.
Спиши з підручника «ЯДС» на с.61 частину тексту, підкресли слова-назви дій.                                          
                                              Списування
Більшу частину території України займають рівнини. Тому українці здавна вирощують різні сільськогосподарські культури: жито, пшеницю, рис, гречку, просо, кукурудзу.
У підручнику на с.62 у завданні 8 розглянь професії майбутнього. Як ти думаєш, що роблять люди цих професій?

У підручнику на с.62 у завданні 9 прочитай діаграму і дізнайся, про які професії мріють діти другого класу київської школи. А про яку професію мрієш ти? Візьми участь в опитуванні серед однокласників в дитячій групі Вайбер та проголосуй.
  Діти, на цьому наш урок завершено. Бажаю успіхів!
  Фото сторінки зошита вишліть,будь ласка, у Вайбер!


Четвер, 02 квітня

Тема. Слова-назви дій
Вітаю вас, діти! Пригадайте, на які питання відповідають слова-назви дії?
1. Виконай тести за посиланням:
 2. Запиши у зошиті:
2 квітня
Слова-назви дій
3. Вибери з поданих слів лише дієслова і запиши:
Квітень, весняний, працьовиті, діти, працюють, лелеки, прилетіли, лісовий, зеленіє, радісний, пише, зелений, веселий, думає, праця, радіє.
4. Усно: вправа 2, с.61. Навчись швидко промовляти скоромовку.
5. Письмово: вправа 3 на с.61
6.   Відпочинь, зроби фізкультхвилинку, випий води.
7. Потренуйся у програмі «Розумники» (част.5, блок 4)

Діти, на цьому наш урок завершено. Бажаю успіхів!


Середа, 01 квітня
Тема. Слова-назви дій (с.60)
Вітаю вас, діти! Пригадайте, на які питання відповідають слова-назви дії? Спробуй усно описати свій ранок, користуючись тільки словами-назвами дій.                                                                                                  Яке з поданих слів означає дію: квітень, квітучий, заквітчаний, квітує, уквітчав? Визнач у цих словах корінь(усно). Сьогодні перший день квітня.
Запишіть у зошиті дату і тему уроку
                                              1 квітня
                                      Слова – назви дій
Прочитай вірш на с.60, впр.1. Знайди усно слова, які римуються. Яка головна думка вірша?
Випиши, що вміють собаки. Підкресли слова-назви дій.
Гавкати, нявчати, гризти кістку, пити молоко, бігати, залазити на дерево, охороняти, рятувати, читати, махати хвостом, приносити капці, сміятися.
Виконай письмово вправу 2 на с.60
Усно виконай вправу 4 на с.60
Потренуйся ще у програмі «Розумники» (Частина 5, блок 3)

Діти, на цьому наш урок завершено. Бажаю успіхів!



30.03.2020р. Тема уроку:  "Однина і множина дієслів" (с.55)

1. Діти, розгляньте у підручнику "Українська мова" на с.55 малюнок у вправі 1.
- Що відбувається на малюнку? Дайте дітям імена.
2. Склади усно речення, що саме робить  кожна дитина.
3. Запиши у зошит 3 складені речення, підкресли слова-дії двома лініями 
4. Але спочатку запиши дату:
                                     30 березня
                              Дистанційна робота
5. Зверни увагу! Є слова, що означають дію, яку виконує хтось один. А є слова, які означають дію, яку виконує кілька осіб.
Наприклад: читаю і читаємо, мию і миємо
6. Усно: вибери з дужок потрібне слово
Я ( пишу, пишемо), ми (мию, миємо), сонце (гріють, гріє), Оля (малюють, малює).
7.Письмово: вправа 2, с.55
8. Потренуйся розрізняти однину і множину слів-дій, виконавши завдання у програмі "Розумники" (частина 5, блок 3)
9. Доступно про дієслово за оцим посиланням:
https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-29/



Дмитро Кузьменко
«Найкращий подарунок»
19.03.2020р.

1) Оля боялася ...
А) хвороб         Б) квітів        В) павуків          Г) тварин
2) Оля не приходила у школу на свято
А)іменинників       Б)Першого дзвоника         В) свято осені      Г)Останнього дзвоника
3) Що учні пропонували подарувати Олі на день народження?
А)телескоп         Б)машинку на радіокеруванні        В) цукерки         Г) ведмедика іграшкового
4) Якими квітами було заквітчано клас  на день народження Олі?
А)жоржини  Б)троянди   В)тюльпани     Г)підсніжники
5) Лікар повідомив, що в Олі ...
А)пошкоджений лікоть  Б)травма стопи  В)перелом ноги  Г)розтягнення підколінних зв"язок
6) В кінці твору Сашко
А) втік      Б) попросив вибачення      В) мовчав      Г) заснув
7) Якими словами можна замінити слово "глузували"?
А) раділи     Б) насміхалися  В) висміювали    Г) веселилися
8) Вибери рядок, де записано лише слова-дії:
А) боялася , страх, клумба
Б) глузували, сміялися, подарували
В) придумав, сюрприз, квіти
9) Запиши 5 слів- назв дій, які виконувала Оля



ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (2клас)

Творче завдання 1
1.     Спиши і відгадай:
Мию, мию без жалю. Мию там, де брудно.
Цю роботу я люблю, та від неї худну.
2.     Зі словом – відгадкою склади запитальне речення.
3.     Виконай звуковий аналіз слова «неї».
Творче завдання 2
1.     Запиши та відгадай:
У легкого держака голова така важка. ( ток, ло, мо );
Стоїть півень на току у червонім ковпаку. ( к, м, а);
Маленьким кругленьким докинеш до неба. (к, о, о).
2. Підкресли мякі приголосні.
 Творче завдання 3
1.     Спиши. Підкресли букву, яка позначає звук «с».
Стоять під снігом сосни сонно, сидять на соснах снігурі.
Санчата на ставок з розгону скотились весело з гори.
В ямі не спиться  вусатому сому, сому вусатому сумно самому.
2. Виконай звуко – буквений аналіз слова «снігурі».
 Творче завдання 4
1.Запиши і відгадай:
Уночі гуляє, а вдень спочиває. Має круглі очі, бачить серед ночі.
( о, в, а, с)
2.Придумай і запиши назви птахів, що починаються буквою «с».
3. Виконай звуко – буквений аналіз слова «гуляє»
 Творче завдання 5
1.     Встав пропущену букву «щ»:
*е до* іде, пері*ить злива, *енятко вимокло , як хлю*,
А  *иглик, *ебетун *асливий, *ебече, пурхнувши на ку*!
 2. Виконай звуковий аналіз слова «щенятко».
 Творче завдання 6
1.Спиши. Підкресли мякий приголосний.
   Цибуля, цифра, концерт, цукор, цвіркун, вулиця, криниця, цех, горобець, цвях, палець, суниця, блюдце, цілий, молодець, концерт, цегляний, цирк, кінець.
 Творче завдання 7
1. Встав пропущені букви:
 *емент           *егла                *ифра             *иркуль
*иган              *віркун            *укерка          *ебро
2. Склади і запиши спонукальне речення з одним із слів.
 Творче завдання 8
1.Встав пропущені слова, які є назвами предметів.
   Захищає …, вирощує …, сповіщає …, заплющує …, зачиняє …, загортає … .
( дитину, цукерку, огірки, очі, двері, новину).
2.     Виконай звуко – буквений аналіз 1 слова з буквою»щ».
3.     Склади питальне речення, використавши записані слова.
 Творче завдання 9
1.Спиши. Підкресли літеру, яка повторюється у кожному записаному слові.
   Жирафа, телефон, шафа, рафінад, Марфа, Федір, фіранка, форма, ферма, фірма, портфель, фабрика, фрукти, цифра, фанера, флюгер, фільм, фургон, кафедра, кефір, зефір Земфіра.
2.Постав знак наголосу в іменах.
Творче завдання 10
Допиши слово, яке загубилося у прислівї. Підкресли іменники.
Праця людину годує, а лінь …
Здоровя маємо – не дбаємо, а втративши …
Ліпше своє, хоч мале, ніж чуже, хоч …
Правду не …
Хто не працює, той не …
Довідка ( їсть, плачемо, марнує, велике, сховаєш)
 Творче завдання 11
До поданих слів додай назви ознак, підкресли букву «ч».
   Рукавички (які?), чемодан (який?), читанка (яка?), чорнило (яке?), ручка (яка?), м’яч (який?), човен (який?), черевики (які?), читач (який?), рівчак (який?), круча (яка?), качур (який?), вечір (який?).
 Творче завдання 12
1.До кожного слова додай назву дії.
Чайка ( що робить?), річка (що робить?), учень (що робить?), учитель ( що робить?), ключем ( що зробиш?), човен ( що робить?), чемпіон (що робить?), чижик ( що робить?).
2. Яка буква повторюється у словах? Підкресли її.
Творче завдання 13
1. Встав букву «ч». Підкресли слова, які відповідають на питання «хто?»
   Чорногуз, сила*, *айка, *оботи, *емпіон, біло*ка, підру*ник, кур*а, *ерговий,  *ервоний, *ижик, пла*, ово*і, обру*, пі*, ні*.
2.Склади і запиши речення з одним із слів.
 Творче завдання 14
1.     Встав пропущену букву. Підкресли слова з наголосом на другому складі.
Ку*ар, ку*лик, льо*, *вороба, *вилина, стра*, смі*, жа*, *устка, черепа*а, *мара, *овра*, мо*.
2.     Склади і запиши одне розповідне та одне спонукальне речення.
Творче завдання 15
    1. Допиши слова, які відповідають на питання «що робить?».
   Хвиля – біжить, худоба - …, репях - …, хвилина - …, сміх - …, хмара - …, хліб - …, кухар - … .
Довідка ( пасеться, варить, росте, пливе, достигає, лунає, проходить).
2.     Яка буква повторюється у словах? Підкресли.
 Творче завдання 16
1.     До кожного слова підбери ознаки.
   Пилка (яка?), гребінець (який?), піна ( яка?), пісня (яка?), черепаха ( яка?), човен (який?), звірятко (яке?), гриб (який?), джем (який?), джемпер (який?), велосипед (який?).
2.     Підкресли односкладові слова.
Творче завдання 17
1.     До кожної назви добери ознаку.
   Дуб (який?), дупло (яке?), голуб (який?), липка (яка?), білка (яка?), яблуко (яке?), пенал (який?), жабка (яка?), лоб (який?), пісня (яка?).
2.Підкресли слово, у якому найбільше складів.
Творче завдання 18
1.     Встав букви «д» чи «т». Підкресли.
   Велосипе_, _упло, _олото, лі_, лева_а, по_вір’я, _иван, верблю_, ви_елка, _итина, _олоня, кі_, кори_ор, ві_рина, зус_річ, пор_фель.
            2.Склади і запиши два речення.
Творче завдання 19
1.Спиши. Підкресли букву «ї» на початку слова.
   Їжа, їхати, гаї, приїхав, їжак, зграї, їсти, Раїса, їмо, поїзд, свої, рої, їхня.
2.Виконай звуковий аналіз слова «приїхав».
 Творче завдання 20
    1. Спиши. Підкресли слова з м’яким приголосним.
    Дзвін, дзвіночок, дзеркало, дзвоник, дзиґа, дзьоб, дзвонити, дзеленчати, дзвеніти, дзюркотіти, дзьобати, дзвінкий, дзеркальний, джміль, дзюркотливий.
2.     Виконай звуко – буквений аналіз слова «дзьобати».
 Творче завдання 21
1.     Спиши.  Поділи слова на склади.
   Джем, джміль, джгутик, джемпер, джерело, джунглі, джаз, бджілка, джмелиний, народжений.
2. Підкресли слова, які не можна перенести з рядка в рядок.
3.     Придумай і запиши 2 речення.
Творче завдання 22
1.Відгадай, запиши.
Дивиться на землю, як зерно клює. Дивиться на небо, як водичку пє. ( а, р, к, у, к)
Не бджола, а гуде. Не птах, а летить. ( а, т, л, к, і)
Хто завжди правду каже? ( а, е, дз, к, р, о, л)
2.     Підкресли запитальне речення.
 Творче завдання 23
1. Спиши. Визнач наголос.
   Шуба, учень, жолудь, окуляри, учениця, авторучка, урожай, учителька, вчений, машина, гуси, вудка, суниця, синиця, зуб, гарбуз, гриб, урок, звуки, експеримент.
2.     Підкресли слова, які не можна переносити.
 Творче завдання 24
1.Спиши. Поділи слова на склади.
   Автобус, абрикос, хата, дорога, дитина, дах, парк, айстра, авторучка, мама, катамаран, ананас, кавун, мак, дерева, гарбуз, аеродром.
2. Підкресли букву, яка повторюється у кожному слові.
 Творче завдання 25
1. Зміни слова так, щоб з одного стало багато.
   Абрикос, лист, вечір, космонавт, ніготь, кіготь, чиж, гриб, око, мисливець, груша, струмок, черв’як, черевик, апельсин, кишеня, сич, степ, вокзал, олівець, півень.
      2. Запиши утворені слова.
 Творче завдання 26
1.Підкресли слова, які не можна переносити з рядка в рядок.
   Жар, дарує, ялина, юнак, дарувати, майорить, вісь, читає, клас, льон, їжа, район, пір’я, все, джміль, сядь, гілля, Яна.
2. Склади і запиши з цими словами 2 речення. 
3.     Виконай звуковий аналіз слова «джміль».
 Творче завдання 27
1.Спиши слова:
Джміль, бджола, ходжу, джерело, сиджу, раджу, дріжджі, джмелик;
дзень–дзелень, дзвінко, дзвоник, дзвіночки, задзеленчали, дзюрчати.
2.Підкресли 2 букви, які позначають один звук.
Творче завдання 28
1. Спиши: Сім’я, подвір’я, п’ять, здоров’я, в’є, солов’ї, хлоп’ята, м’яч, м’ята, п’ю.
Джмелі загули над квітами. На деревах розпускалися пупянки.
Хлопята напилися з джерела прохолодної води.
Бабуся вязала Демяну теплі рукавички.
2. У реченнях підкресли слова з апострофом.
Творче завдання 29
1. Спиши.Підкресли спонукальне речення.
Чистота – запорука здоровя. Мийте руки з милом.
Хлопята наловили вюнів у Дніпрі.
Діти гралися на подвірї біля високої грушки.
Бджола мала, а й та працює. Хто не працює, той не їсть.
2. Випиши слова з апострофом, поділи їх на склади.
 Творче завдання 30
1.Спиши.Підкресли слова з апострофом.
На уроках читання діти вивчили багато прислівїв.
 Бджола мала, а й та працює. Хто не працює, той не їсть.
У Маряни новий портфель. Друзі, допоможіть розвязати задачу.
 Хто допоможе?
Творче завдання 31
1.Доповни речення новими словами. Запиши.
    Продзвенів дзвінок. Закінчилися уроки.
    Діти поспішають додому. У Маряни новий портфель. У ньому є пенал, зошити, фарби, альбом, книги.
    Витися цікаво.
Творче завдання 32
1.Спиши речення. Підкресли іменники.
  Феді подарували фарби. Федорчин брат служить на флоті.
Фіалка – пахуча квітка. Фазани – красиві птахи. Влітку ми поїдемо у Феодосію.
Творче завдання 33
1.Доповни речення словами – назвами ознак, які відповідають на питання який, яка, яке?
  У сквері фонтан. Біля фонтана гралися діти. На клумбі цвітуть флокси. Фламінго –  птах. Він живе у зоопарку.
Творче завдання 34
1.Доповни речення новими словами. Запиши розширений текст.
Подруги
  Зоя і Леся – подруги. Вони вчаться в одному класі.
Зоя захворіла. Леся принесла подрузі смачні яблука.
Швидше одужуй, подруго!
 Творче завдання 35
1.     До назв предметів дібрати і записати ознаки:
За кольором – небо, сонце, хмара.
За смаком – мед, сіль, перець.
За матеріалом – стіл, глечик, ключ.
 Творче завдання 36
1. Дібрати слова, протилежні за значенням:
Зайти -   вийти                              Заснути –
Дозволити -                                   Говорити –
Загубити -                                      Сміятися –
 Творче завдання 37
1. Вибрати з дужок потрібне за змістом слово, записати без дужок.
Давно не було дощу. Раптом ( налетіла, насунула) хмара.
Великі краплини ( затарабанили, закапали, полилися) по дахах. Розпочалася ( злива, дощ ).
 Творче завдання 38
1. Спиши слова. Підкресли букву, яка повторюється у кожному слові.
  Явір, яворина, поясок, Марія, троянда, яблуко, яструб, сіяти, ягоди, Ярослав, змія, ящірка, маяк, Ялта, ягня, яйце.
2. Виконай звуко-буквений аналіз виділеного слова.
 Творче завдання 39
1. Спиши слова. Підкресли букву, яка позначає м’який приголосний звук.
  Оля, Коля, доля, воля, завдання, читання, лялька, няня, дядько, подяка, дякую, Поля, рядно, рядок, сядь, лящ.
 Творче завдання 40
1. Спиши слова.
Сім’я, пір’я, подвір’я, прислів’я, п’ятниця, п’ятка, п’ять.
2. Склади 2 розповідних речення із записаними словами.
 Творче завдання 41
1. Спиши слова, підкресли букву ю.
Юний, радію, Юрко, Юлія, каюта, юшка, співають.
Малюнки, Люда, крючок, сюрчить, ключ, сюди, рюкзак.
    Сім’ю, зап’ю, з любов’ю, матір’ю, солов’ю, по подвір’ю.
2. Виконай звуковий аналіз слова ( на вибір).
 Творче завдання 42
1.Спиши слова, підкресли букву «ь».
День, тінь, місяць. Ходять, дідусь, карась, півень, лежить.
    Пальто, Василько, вишенька, стільчик, слизько, Ольга.
    Олень, лось, ведмідь, заєць, рись, кінь, кізонька.
 Творче завдання 43
1. Спиши слова, підкресли букву «ь».
Альбом, письмо, олівець, фізкультура, учитель, портфель, учень, папірець.
2. Склади і запиши з одним із записаних слів спонукальне речення.
 Творче завдання 44
1. Спиши слова, підкресли букву «ь».
Серпень, вересень, жовтень, квітень, червень, липень, січень, березень, травень, грудень.
2. Склади і запиши речення.
 Творче завдання 45
1. Спиши слова, підкресли букву «ь».
Олесь, Івась, Гриць, Петрусь, Федько, Кузьма, Василь.
2. Пригадай і запиши жіночі імена.
 Творче завдання 46
1. Спиши опис берізки. Підкресли іменники.
Берізка
  На узліссі виросла кучерява берізка. Стовбур у неї прямий, стрункий. Він біліє, наче сніг.
  В різні боки розкинула красуня свої зелені коси. Вони гойдаються від найменшого подиху вітру.
  Яка краса!
Творче завдання 47
1. Спиши опис волошки. Підкресли прикметники.
Волошка
  Ця квітка неначе увібрала в себе синь неба. Ніжна, тендітна, вона ховається від вітру в жито чи пшеницю.
  Зубчасті сині пелюстки – ніби прекрасні очі, що визирають звідти.
  Волошка милує око кожного.
 Творче завдання 48
1. Спиши. Доповни текст своїми реченнями.
Ромашка
  Ромашка – польова квітка. Віночок білих пелюсток немов припав до жовтого джерельця.
   Ця скромна квітка – окраса букетів. Вона милує око ніжною красою.
 Творче завдання 49
1. Спиши текст. Підкресли дієслова.
Ластівка
  Весною з теплих країв повернулися ластівки. Вони дружно почали ліпити хатку під дахом.
  У затишному гніздечку зявились ластівята. Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.
 Творче завдання 50
1. Прочитай текст:
Ластівка
  Весною з теплих країв повернулися ластівки. Вони дружно почали ліпити хатку під дахом.
  У затишному гніздечку зявились ластівята. Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.
2. Випиши з кожного речення його основу.

Немає коментарів:

Дописати коментар