ЯДС

П'ятниця, 11вересня



Середа, 27 травня
Тема. Оригамі «Барвисті метелики»

Дорогі діти, які асоціації у вас виникають, коли промовляєте слово «літечко»? Напевно, відпочинок? Ну і, звичайно, різнокольорові квіти та метелики. Яке ж без них літо! Сьогодні на уроці робитимемо метелики у техніці «оригамі».
Оригамі – це мистецтво складання паперу.

Крок 1. Вибери із запропонованих відео те, яке найбільше сподобається. Зроби метелика за зразком.             

2)                https://www.youtube.com/watch?v=_V2jN2_R3GI

Крок 2. Якщо бажаєш, можеш також знайти якесь інше відео-зразок та за ним робити.
Бажаю успіхів!






Вівторок, 26 травня
Тема. Мої плани на літо.
Крок 1. Заповни сторінку 64 в зошиті.
Крок 2. Візьми чистий аркуш паперу.
·        Подумайте, що б ви хотіли робити влітку, чого навчитися, куди поїхати?
·        Розкресли аркуш паперу, як тобі хочеться. Намалюй свої плани, підпиши. Це може бути одне або декілька слів, або навіть речення. Розмісти свій аркуш із планами на літо на видному місці у своїй кімнаті.
Пам’ятай, існує думка, що зображені на папері мрії обов’язково здійсняться. Отож, вперед! 




Понеділок, 25 травня
Діти, сьогодні робимо підсумок з теми «МОЯ ПЛАНЕТА – ЗЕМЛЯ», виконаємо діагностичну роботу у вигляді тестів. Часу-достатньо! Тому не поспішайте, робіть повільно, вдумливо, уважно і самостійно. Впевнена, що все у вас вийде! Бажаю успіхів!




Пятниця, 22 травня
Тема. Що я святкую влітку?

Вітаю вас, діти! Через тиждень закінчиться наше навчання і розпочнуться літні канікули. На нас чекатимуть теплі і сонячні дні та приємний відпочинок.
Сьогодні піде мова про те, що святкують люди влітку. Звичайно, що відзначають важливі події родини (дні народження та інші дати), народні та державні свята. Народних свят є дуже багато, а державних-лише одинадцять  у році.
Крок1 Розгляньте таблицю «Літні державні та народні свята». Якщо влітку на нас чекатиме три державних свята, то народних значно більше. Поговори з рідними про те, які ще народні свята відзначають влітку (крім тих, які в таблиці)?

 Крок1Прочитай у підручнику на с.94 про День Незалежності України.

Крок2 Виконай тест «Ми-українці»

Крок3 У зошиті на с.63 виконай завдання 1-2.

Крок4 За бажанням переглянь відео «Літні свята»

Урок завершено! Діти, нагадую, що у понеділок (25травня) ми з вами напишемо діагностичну роботу з теми «Моя планета-Земля».







21 травня
ЯДС
Тема. «Звичайні» винаходи на канікулах

Крок 1. Цікава сьогодні тема…
-         Чи замислювались ви, діти, який вигляд мали колись предмети, якими ми з вами звикли користуватися щодня?
-         Певно, їх хтось колись винайшов? З часом ці предмети удосконалювались і зараз удосконалюються, стають більш зручними у користуванні.
-         А, можливо, хтось із вас згодом стане автором якогось винаходу?
Крок 2. Розгорніть підручник на с.93 і подивіться на зображення предметів, які добре відомі кожному з вас.
-         Які це предмети? Прочитайте.

Крок 3. Сонцезахисні окуляри. Переглянь коротке відео.


Крок 4. Прочитайте інформацію в підручнику про фотокамери. Переглянь коротке відео.



Крок 5. Прочитайте в підручнику інформацію про валізи та літак.


Крок 6. (За бажанням). Виконай завдання 3 в зошиті на с.63 і надішли мені фото в таких окулярах.



               Урок завершено!

20 травня
ЯДС
Тема. Я досліджую тварин улітку
Крок 1.Прочитай інформацію з яблучком на с.91.
-         То що ж роблять тварини влітку? Як ти запам’ятав?

Крок 2. Подивись відео «Які турботи у тварин улітку»

 (10 хв).
-         Що тебе вразило?
Крок 3. Розглянь схему (завдання1) у підручнику.
-         Як розвивається окунь?
Крок 4. Прочитай інформацію з яблучком на с. 91.
-         Як дбають про своє потомство птахи? А звірі?
-         Чи беруть участь у вихованні потомства змії, жаби?
Крок 5. Перегорни сторінку на 92 і дізнайся з фотографії, чим живляться різні тварини.
Крок 6. Прочитай внизу сторінки 92 про жука-оленя. Яка інформація є думкою, а яка – фактом? Поміркуй.
Крок 7. Виконай завдання 1 в зошиті на с.62. За бажанням можеш виконати завдання 2 у зошиті на с.62.
                                      
                                         Урок завершено!


Вівторок, 19 травня
Тема. Я досліджую рослини влітку
Вітаю вас, діти! Наші «літні» теми уроків свідчать про те, що незабарам настане літечко! Порахуй, скільки днів лишилося до початку літа?                          Літо радує людей своїми теплими погожими днями, дарує нам смачні ягоди та фрукти.
Крок1Переглянь відео «Рослини влітку» (ПОЧИНАЙ ДИВИТИСЯ З 1хв10с - до 13хв12с)
Крок2 Прочитай інформацію з теми у підручнику на с.90.
Крок3 Виконай у зошиті завдання 1 і 2 на с.61


Урок завершено, відпочивай!


15 травня
ЯДС
Тема. Я піклуюсь про свою планету.
Крок 1.
-         Який зараз місяць весни? Яке число? Який день тижня?
-         Чи знаєте ви яке свято 15 травня? Сьогодні святкує день народження Шимчук Давид, а також
15 травня у всьому світі святкують світле і соціально важливе свято – Міжнародний день сім‘ї.
Бажаю вам, діти, та вашим рідним міцного здоров'я, щастя, радості і теплих та дружніх стосунків.
А ще, діти, 15 травня відзначають Міжнародний день захисту клімату. Мета – привернути увагу людства до проблеми його зміни.
Сьогодні можна із впевненістю сказати, що кліматичні зміни вже відбуваються. До основних негативних наслідків зміни клімату у містах України належать: тепловий стрес; підтоплення; стихійні явища; зменшення кількості та погіршення якості питної води; зростання кількості інфекційних захворювань та алергійних проявів. Це наслідки кліматичних змін, що становлять серйозну загрозу для навколишнього середовища та здоров'я людей.
-         Ви запитаєте: а що ж ми можемо зробити?
-         Сьогодні ми спробуємо дати відповідь на ваше запитання, адже тема нашого уроку «Я піклуюсь про свою планету».
Крок 2 Розгорни підручник на с.86 (1 завдання). Розглянь малюнок і прочитай інформацію «з яблучком».
-         Хто ж відповідає за збереження довкілля? Так, кожен із нас.
Крок 3. Прочитай завдання 2 і подумай, як стати відповідальним споживачем.
Крок 4 Перегляньте уважно відео «Бережіть нашу планету!» і дайте відповідь на запитання: як зберегти планету?
Крок 5. Розглянь завдання 5 і 6 на с.87.
-         Навіщо сортувати сміття? Цікаво? Подивіться!

«СВІДОМО ПРО: сортування сміття» (Дуже цікаво і доступно – 4 хв)

https://www.youtube.com/watch?v=91OM9aZLxyg

 

Крок 6. Виконай завдання 1 в зошиті на с.58 та за бажанням виконай у зошиті завдання 2 на с.58.

 

Все виконали? Відпочивайте!




Четвер, 14 травня
Тема. Я дізнаюся про різні країни на планеті Земля. Діти планети Земля
Вітаю вас, діти! Продовжуємо дізнаватися про країни світу.
Крок1Переглянь цікаве відео «Різноманітний світ»
Крок2 Прочитай інформацію з теми у підручнику на с.85.
Крок3 Розглянь,що є цікавого у поданих країнах. Ці знання тобі стануть у пригоді, коли будеш робити завдання у зошиті.


Крок4 Виконай завдання у зошиті на с.57.

Урок завершено, відпочивай!




Cереда, 13 травня
Тема. Я дізнаюся про різні країни на планеті Земля
Вітаю вас, діти! Продовжуємо наше дистанційне навчання. Сьогодні більше дізнаєтеся про країни світу.
Багато хто з вас подорожував не тільки Україною, а й за її межами. Памятаєте, як діти після таких подорожей ділилися враженнями на уроках ЯДС?
На нашій планеті дуже багато країн, народів, у кожного з яких своя мова, свої народні та державні символи.
Крок1 Прочитай інформацію «з яблучком» у підручнику на с.84, а також розглянь завдання 1 на с.84.
Крок2 Переглянь цікаві відео:
«На що схожі різні країни?»  https://www.youtube.com/watch?v=IUTMykFBjcU
Прапори країн світу - https://www.youtube.com/watch?v=fZaWmmbthlY
Крок3 Розглянь тварин, які є символами різних країн світу, у підручнику на с.84
Крок4 Виконай завдання на вибір:
1)   Підготуй коротку розповідь про одну з тварин-символів якоїсь країни. Вишли на вайбер відео.
2)  Розкажіть про одну із країн, де ви були або хотіли б побувати.  Запишіть коротке відео та вишліть на вайбер.
Урок завершено, відпочивай!




Вівторок, 12 травня
Тема. Горизонт

Вітаю вас, діти! Продовжуємо наше дистанційне навчання. Сьогодні на уроці ви  дізнаєтеся,  що таке горизонт, лінія горизонту та основні чотири сторони горизонту: північ, південь, схід і захід.


Крок1 Розглянь малюнки
-Перед вашими очима постає відкритий простір, довкола добре видно поверхню Землі. Це і є ГОРИЗОНТ. Синоніми до слова горизонт- обрій, небозвід, небосхил, крайнебо, видноколо, виднокрай, небокрай…                                                                               Якщо уважно   подивитися на малюнки, то здається, що небо торкається землі. Проведи уявну лінію «дотику». Така уявна лінія називається  ЛІНІЯ ГОРИЗОНТУ.
Крок2 Прочитай інформацію «з яблучком» у підручнику на с.83

Крок3 Поміркуй  над завданням 2 у підручнику на с.83



Горизонт має чотири основні сторони: північ, південь, схід та захід.


Крок4 Спробуй біля дому визначити сторони горизонту. Як? Зараз дізнаєшся.

Крок5 Виконай завдання у зошиті на с.56

Крок6 Визначати сторони горизонту допомагає спеціальний прилад-компас. 
За бажанням можеш переглянути мультфільм «Фіксики. Компас»

Урок завершено, відпочивай!





7 травня
ЯДС
Тема. Пори року. Календар. (с.80-81)

Крок 1. Подивись мультфільм (4 хв) і пригадай назви усіх місяців.
Мультфільм "Місяці і пори року"

-         А тепер розгорни підручник на с.80 і прочитай інформацію з яблучком (1 завдання)
-         Про що ви дізнались?
-         То що ж таке календар?
-         Сьогодні ми навчимося орієнтуватися у календарі.
-          
Крок 2.  Завдання 2 у підручнику на с. 80 та 81.
-         Уважно розглянь календар на 2020 рік.

-         Під календарем є табличка
-         Запам’ятайте її дані.
Користуючись календарем, спробуйте дати відповіді на запитання на с.81.
-         Знайдіть в календарі 7 травня. Знайшли? Який сьогодні день? Четвер.

       Крок 3. Розглянь різні календарі на с.81.
-         Подумайте, для чого їх використовують? 
     А ви користуєтесь календарем? Яким саме?


У 2020 році колись дуже популярний відривний календар святкуватиме своє 135-річчя. З відірваного нового аркушика можна було дізнатися будь-яку інформацію: від астрономічних характеристик Всесвіту до пам’ятних дат країни та порад із господарства і рецептів кулінарії. Цікаво, що деякі аркушики тривалий час зберігалися й складалися в окремому місці або слугували закладками для книжок.

Крок 4. Виконай завдання 1 та 2 в зошиті на с.55.

Урок завершено!






Середа, 6 травня
Тема. Я досліджую, чому змінюються пори року.

Крок 1. Синоптик
-         Яка зараз пора року? Місяць?
-         Який день тижня? Число?
-         Яка температура повітря? Опади? Вітер?

Крок 2. На попередньому уроці ви дізналися, чому змінюється день і ніч.          А чи відомо вам, чому змінюються пори року? Чому б не тривати весні постійно, чи літу, наприклад?
Чому на Землі існують пори року. Відео для дітей.

Крок 3. Прочитайте інформацію з яблучком в підручнику на с.79.
-         Яка пора року настає на тій території, де сонячні промені сильно нагрівають поверхню землі?
-         А яка ж пора року там, де Сонце недостатньо прогріває поверхню?

 Крок 4. Розглянь уважно схему – малюнок після тексту.
-         За який час Земля робить повний оберт навколо Сонця? (За 365 діб!)
-         А це, діти, 12 місяців, тобто рік!
-         Отже, повний оберт навколо Сонця Земля робить за рік. Це потрібно запам’ятати.
Крок 5. Розгляньте таблицю на сторінці підручника.
Я впевнена, що ви легко впораєтеся із завданням. Ви ж пам’ятаєте місяці кожної пори року?
Тоді вперед!

Крок 6. На планеті Земля є місця, де завжди спекотно і місця, де завжди морозно. Цікаво, де це?
Так, спекотно в Африці! Морозно – в Антарктиді! Якщо вас зацікавила ця інформація – дізнайтеся про ці місця більше.

Крок 7. Виконай завдання 1 в зошиті на с.54.



Урок завершено!



Вівторок, 5 травня
Тема. Я досліджую, чому змінюється день і ніч
   
Крок1 Пригадай:
Ø Доба-це повний оберт Землі навколо своєї осі
Ø Доба триває 24год
Ø Вісь – це уявна лінія, навколо якої обертається Земля
Ø Рік –це повний оберт Землі навколо Сонця (12місяців)
  
Крок2 Переглянь навчальний мультфільм
  
Крок3 Прочитай інформацію у підручнику на с.78
  
Крок4 Виконай у зошиті завдання 1 на с.53
   
Крок5 За бажанням виконай у зошиті завдання 2 на с.53
   
Крок6 Якщо вдома у тебе є глобус, спробуй виконати завдання 3 у підручнику на с.78. Якщо вийде, надішли мені відео.

Гарного усім настрою!


Понеділок, 04 травня

Тема. Я порівнюю планету Земля і зорю Сонце

Крок1 Перегляньте відео про значення Сонця
   
Крок2 Цікаво знати, що:
Ø Сонце- це одна із зірок нашої Галактики.
Ø Сонце таке велике, що всередині нього можна було б розмістити мільйон таких планет як Земля.
Ø на автомобілі треба було б 100 років їхати, щоб добратися до Сонця;
Ø літак до Сонця долетить за 10років;
Ø ракеті треба близько року, щоб долетіти до Сонця;
Ø сонячний промінь за 8хвилин сягає Землі.

Крок3 Прочитай інформацію у підручнику на с.77

Крок4 Виконай у зошиті завдання 2 на с.52

Гарного усім настрою!



Четвер, 30 квітня

Тема. Моя планета – Земля. Я живу на планеті Земля. 

-         Ми розпочинаємо вивчення нової теми «Я живу на планеті Земля».
-         Якщо ми живемо на планеті Земля, то ми називаємося -
… земляни.

Крок1 Переглянь відео. Чого ще ти не знаєш про Землю?
   
   Крок2 Прочитай інформацію (з яблучком) на с.76.
      Попрацюй над завданням 2 у підручнику на с. 76.
-         Чому ці рослини і тварини – рекордсмени? (Скористайся довідкою)
Довідка
Рекорд — найкраще, найвище чи найбільше досягнення в будь-чому; надзвичайне,
РЕКОРДСМЕН Спортсмен, який установив рекорд, досяг найвищих результатів у змаганнях з того чи іншого виду спорту.

Крок3 Перегляньте цікаве відео про тварин – рекордсменів.
ТОП 10 - РОСЛИН, ВИ НЕ ПОВІРИТЕ…

Крок4.  Розглянь фото людей внизу сторінки підручника.
-         Чим схожі і відрізняюся люди?
-    Ми всі різні і неповторні. Але де б ми не жили, повинні турбуватися про довкілля, про нашу планету.

Крок5  Виконай завдання 1 в зошиті на с. 52.

Гарного усім настрою!




Вівторок, 28 квітня

Добридень, мої любі діти! 
Сьогодні ви напишете діагностичну роботу, щоб перевірити здобуті  знання з теми "Я досліджую природне довкілля навесні". Впевнена, що всі запитання будуть тобі зрозумілими. Працюй уважно, спокійно, впевнено і самостійно! Бажаю успіхів!

https://drive.google.com/drive/u/2/folders/1XcB0DsA8-8YfhX5aliLISg8FWe5GxF1i


Понеділок, 27 квітня
Тема. Весняні свята. ДЕНЬ МАТЕРІ. ДЕНЬ ПАМЯТІ ТА ПРИМИРЕННЯ

Вітаю, діти! Сьогодні поговоримо про весняні свята. Уже декілька свят ми відзначили. А які ж ще свята чекають нас весною?

Крок1 Виконай завдання 1 у зошиті на с.50. Скористайся календарем і познач, на який день тижня припадає те чи інше свято (понеділок, віторок, середа і т.д.)

Крок2 Прочитай текст «з яблучком» у підручнику на с.75 і ти дізнаєшся про ще одні весняні дати.


Крок3 Прочитай інформацію про День матері.
Крок5 Виконай у зошиті завдання 2 на с.50

Крок6 Цього року День матері святкуватимемо 10травня (кожного року ця дата інша, треба слідкувати за календарем, дивитися, яке число випадає на другу неділю травня). Приготуй мамі чи бабусі(це ж мама твоїх батьків) подарунок, виготовлений своїми руками. Це може бути малюнок, аплікація…   До 10 травня ще є час, але не зволікай.


Гарного усім настрою!


Пятниця, 24 квітня

Тема. «Звичайні» винаходи на прогулянці

Вітаю, діти! Сьогодні піде мова про «звичайні» винаходи на прогулянці. Усі предмети, якими ми користуємося, колись хтось винайшов. Як зявляються винаходи?

Крок1 Пропоную переглянути відео:

Крок2 Прочитай уважно про «звичайні» винаходи, якими ти користуєшся на прогулянці. Розгорни підручник на с.74

Крок3 Перевір себе, чи уважно ти читав. Виконай тести.

Крок4 Попрацюй у зошиті на с.49


Гарного усім настрою!


Середа, 22 квітня

Тема. Я досліджую звірів навесні

Наше завдання на уроці:
Ø пригадати, хто такі звірі, яка їхня істотна ознака;
Ø зрозуміти, як змінюється життя звірів навесні;
Ø попрацювати з підручником на с.72;
Ø виконати завдання у зошиті на с.47.
Ø не поспішати, виконувати завдання «покроково»


Крок 1 Пригадайте, що усі тварини поділяються на групи(класи). Ми вивчили лише 4 групи тварин:


Крок 2 Зясуймо, хто такі звірі, яка їхня особливість, будова.


Крок 3 Розглянь ланцюг живлення

Крок 4 Прочитай у підручнику на с.72, як змінюється життя звірів навесні.

Крок 5 Подивися цікаве відео про життя звірів навесні.

Крок 6 Відпочинь, виконай фізкультхвилинку


Крок 7 Виконай завдання у зошиті на с.47

Крок 8 Дізнайся цікаве про звірів:

Урок завершено! Молодці!


Віторок, 21 квітня

Вітаю, дітки! Сьогодні на уроці трохи узагальнимо здобуті знання по темі «Я досліджую природу навесні».

Виконайте тестові завдання.






Середа, 15 квітня

Тема. Я досліджую птахів навесні

-Добридень, дітки! Продовжуємо сьогодні «пташину» тему. Навесні у птахів багато турбот: гніздо збудувати, яєчка відкласти, вигодувати потомство. Саме про це і піде мова.


Чому в різних птахів яйця різного кольору? 
Існують думки, що яскраве забарвлення полегшує птахам пошук яєць в густій траві також, щоб не сплутати з кладкою яєць інших птахів. Забарвлення яєць може мати маскувальний вигляд, щоб не помітили хижаки.

Чому пташенят називають жовторотиками? Переглянь частину відео, як мама-дрізд годує пташенят, і ти все зрозумієш.

Попрацюй з підручником на с.71

Попрацюй у зошиті на с.46(2завдання). Підказка до цього завдання у наступних відео:

Вівчарик весняний https://www.youtube.com/watch?v=XFmeTdOxRyk


Урок завершено.Бажаю успіхів!

Вівторок, 14 квітня
Тема. Я досліджую птахів навесні

-Вітаю вас, діти! Пропоную розпочати урок із вправи «Синоптик».
Дайте усно відповіді на запитання:
— Яка зараз пора року?
— Який місяць, день, число?
— Який сьогодні стан неба?
— Чи були зранку опади?
— Чи є сьогодні вітер?
— Яка температура повітря?
— Яка погода переважала протягом тижня?


У сонячну днину, в погожі ці дні на крилах весни повертаються птахи! 
Поглянь, як це прекрасно!

ЦІКАВО! Колись люди не знали, як пояснити зникнення деяких птахів восени. Думали, що птахи впадають у сплячку, а деякі навіть думали, що птахи зимують на дні озер, занурившись у мул. Але майже 200років тому вченим вдалося дослідити, що птахи просто  відлітають у теплі краї, а весною повертаються назад.

Пригадай, яких перелітних птахів ти знаєш? Вибери з поданого ряду:
Важливо знати!
1.Птахи-це такі тварини, характерними ознаками яких є:
·        наявність пір'я, дзьоба без зубів;
·         відкладання яєць з міцними оболонками;
·        легкий міцний скелет;
·        крила, що розвинулися з передніх кінцівок;
·        більшість птахів здатні до польоту.
4. Орнітологіянаука, що вивчає птахів.
-Дізнайся, коли саме птахи повертаються з теплих країв.
Попрацюй з підручником на с.70, виконай у зошиті на с.46 завдання1.

Бажаю успіхів!


Понеділок, 13 квітня
Тема. Я досліджую комах навесні

-Вітаю вас, діти! Потепління навесні сприяє пробудженню комах.

Комахи-найчисельніший і найрізноманітніший клас в усьому тваринному царстві. Наука, яка вивчає комах,- це ентомологія.

       Попрацюй з підручником на с.69
        Попрацюй у зошиті на с.45
        Цікаві факти про комах:




Бажаю успіхів!


Пятниця, 10 квітня
Тема. Я досліджую рослини навесні (підручник ЯДС-с.68, зошит з ЯДС-с.44, зошит з української мови)

Вітаю вас, діти! Напевно, ви помітили, як з приходом весни змінилася природа навколо. Як стало гарно у садках, парках, луках. На городах люди активно висаджують рослини. Питання: чому одні рослини ростуть багато років(дерева, кущі, деякі квіти…), а інші рослини треба садити кожного року? Запамятай! Рослини бувають однорічні, дворічні і багаторічні.
    



                                                                                                                1.Виконай у зошиті ЯДС на с.44 завдання №1. Підказка: цибулинка тюльпана зимує у ґрунті, а весною з тієї цибулинки виростає квіточка. Цибулинка тюльпана може багато років лежати у землі і щороку з неї буде виростати тюльпан. А от горох доводиться саджати у ґрунт кожної весни. В суниці щороку в  ґрунті зимує не цибулька, як у тюльпана, а кореневище. Саме з нього і з'явлються щовесни молоді пагони.

2. Перші квіточки, які з’являються навесні-називають першоцвітами. Які ти знаєш першоцвіти? Попрацюй з підручником ЯДС на с.68.
На жаль, першоцвіти занесено до Червоної книги України як рослини, що зникають.

3. Запиши у зошиті з укр.мови дату
4. Зроби звуко-буквений аналіз слова першоцвіти.
5.Спиши у зошит наступне:
Підсніжник, горицвіт, шафран, цибуля ведмежа, пролісок, медунка – це першоцвіти. Їх занесено до Червоної книги України.
6. Склади і запиши в зошит 2 речення про першоцвіти.

7. У зошиті з ЯДС на с.44(завд.2) розглянь плакат і дай усно відповіді на запитання.

8. Зроби підсніжник своїми руками (на ваш вибір, чи це буде аплікація, малюнок, оригамі, ліплення з пластиліну…)
  
Бажаю успіхів!



Четвер, 9 квітня
Тема. Я досліджую природні явища навесні.(с.66)
Вітаю вас, діти! Під час вивчення нової теми ви більше дізнаєтеся про стан рослинного і тваринного світу навесні, про весняні турботи людей. Сьогодні, зокрема, піде мова про природні явища навесні.
Вправа «Синоптик»
-Яке сьогодні число? Яка пора року? Який місяць?
-Який стан неба?
-Яка температура повітря?
-Чи були опади?
Навесні можна спостерігати такі природні явища: повінь, льодохід, відлига
Що таке відлига і  повінь прочитай у підручнику на с.66 там, де завдання з «яблучком».
Більше про ознаки весни та природні явища дізнайтеся з презентації:
Виконай завдання у зошиті на с.43.
Запитання. Як ти вважаєш, чи буде плавати кораблик з  льоду в мисці з водою?
За бажанням проведи відповідний дослід і вишли відео.
Покрокова інструкція цього досліду – у підручнику на с.67
Зроби висновок. Що легше — вода чи лід? Чому крижини в  річках плавають на поверхні і не тонуть? Чому лід тане у воді?

Бажаю успіхів!





Вівторок, 7 квітня
Тема. Природа мого рідного міста/села.
Вітаю вас, діти! Сьогодні на уроці більше дізнаємося про форми Земної поверхні. Якщо глянути на глобус, то бачимо водойми і сушу.


Сушу називають ще суходіл.
Водойми-це річки, озера, моря…

Глобус виглядає гладеньким.
Але глобус-це тільки модель Землі.
А яка поверхня у нашої планети по-справжньому?
-    Як ти вважаєш, чи рівна поверхня нашої Землі?


-      Прочитай на с.65 завдання «з яблучком».
-      Подумай, у Луцьку рівнинна місцевість чи гірська? Які водойми є у місті?
-      Розглянь у підручнику форзац 2. Зверни увагу на умовні позначення:
  О           - гори                       О - моря

        - рівнини                О - озера                                  
 0             - - річки
  
  - Знайди на карті Луцьк.

    - У зошиті  на с.41 розфарбуй карту України, дивись на форзац 2. Познач на карті Луцьк.
   - Виконай у зошиті на с.41 завдання 2.
Підказка є у підручнику на с.65     
 



Бажаю усім успіхів!



Понеділок, 6 квітня
Тема. Видатні люди України
  1  У підручнику на с.63-64 прочитай уважно  про видатних українців.

  2   У зошиті на с.40 виконай завдання 1-2



Четвер, 2 квітня
Тема. Професії людей мого рідного краю
  1  У підручнику опрацювати с.60-61
  2   У зошиті – с.39 (завдання 1 і 2)
  3   Переглянь відео «Опішня. Музей гончарства.»

Довідка:

 

  4. Виліпи посуд із солоного тіста чи пластиліну ( у підручнику на с.61 завдання 4)


Середа, 1 квітня
Тема. Я у зоопарку
Вітаю вас, діти! Вчора ви дізналися про ботанічний сад, сьогодні більше дізнаєтеся про зоопарк. Пропоную віртуально опинитися в Луцькому зоопарку. Перейдіть за посиланням:

 Прочитай у підручнику на с.58  інформацію про зоопарк.
·        - Що таке зоологія?
·        - Чим займаються учені-зоологи?
У зоопарку тварини можуть жити у  тераріумах, вольєрах, акваріумах,будиночках для комах. 

Виконай усно  завдання 1 у підручнику. Скористайся довідкою: 

Тераріум-це приміщення або посудина для утримування дрібних наземних тварин, таких, як земноводні, плазуни, гризуни.

Мурена – риба з родини вугреподібних.
  

Виконай письмово завдання №1 у зошиті на с.38

Увага! Хоч у зоопарках і піклуються про тварин, але самі вони не можуть здобувати їжу. У природі ж існують ланцюги живлення. 
        
  

Установи ланцюжок живлення у завданні 2 на с.58 підручника.

ЩОБ ПЕРЕВІРИТИ ЗДОБУТІ НА УРОЦІ ЗНАННЯ, ПРОЙДИ ТЕСТУВАННЯ:

Після карантину у наших планах – екскурсії! Подумайте, що ви хотіли б відвідати: музей, зоопарк чи ботанічний сад? Можна у дитячій групі Biber провести опитування.

Під час роботи не забувай про фізкультхвилинки! Спробуй виконати цю:

Діти, на цьому наш урок завершено. Бажаю успіхів! Пам’ятайте, що я завжди на зв’язку.



31.03.2020р. ТЕМА уроку: «Я у ботанічному саду»

1. Прочитайте уважно текст у підручнику «Я досліджую світ»  на с.57

2. Знайдіть відповідь на такі питання:
·        - Що можна побачити у ботанічному саду?
·        - Хто такі ботаніки? Чим вони займаються?

3. У завданні №1 роздивіться, які рослини можна побачити у ботанічному саду

4. Перевір себе, виконавши ТЕСТ.  Перейди за посиланням:

5.За бажанням виконай завдання у зошиті (с.37)




30.03.2020р. До теми "Я відвідую музей"
Діти, прочитайте уважно у підручнику "Я досліджую світ" с.55-56. Знайдіть відповіді на питання:
1)Що таке експонати?
2)Що таке електронний гід?
3)Чим особливий музей "Писанка"?
Перевірте свої знання, виконавши тест:

Цікаво про музей "Писанка" в Коломиї:


20.03.2020р. До теми "Я мандрую вулицями рідного міста"

НАШ ЛУЦЬК


Цікаві факти про Луцьк
Луцьк – це фантастичне місто, в якому хочеться побувати и безмежно хочеться повернутися знову. Тут тісно переплелись минуле і сучасне, тут ще чути відголоски лицарських турнірів, тут співають повстанських пісень, тут місцевих жителів називають лучанами, тут колись ходила вулицями Леся Українка, тут лунає хороша музика, тут народжуються герої, тут смачна кухня і спокійний темп життя. Луцьк – це місце, де вже починається Європа. Так що – WELCOME! Пропонуємо дізнатися цікаві і неймовірні факти про чудове місто Луцьк!
**1**.Луцьк - одне з перших міст Європи "житлового бджільництва". Популярний факт, що в Луцьку будинки, згруповані оригінальним способом – виглядають як соти. До цієї категорії будівель належать групи будівель між проспектами Соборності, Молоді, Відродження.
**2**.Найстарішому надпису на стінах замку Любарта понад 417 років. Автор надпису вказав 1602 рік.
**3.** Найзеленіше місто України. У 1970 році Луцьк визнали найзеленішим містом СРСР. Все завдяки величезній кількості зелених насаджень: великий парк і низка скверів робили місто надзвичайно зеленим. Дерева, квіти, кущі росли буквально скрізь. Сьогодні Луцьк знаходиться на 28 місці в Україні за площею зелених насаджень на одного мешканця з показником 6,4 квадратного метра при нормі 20 квадратних метрів.
**4.**Перший фільм в Луцьку показали в 1908 році. Таким чином людей залучали до "Луцького товариства тверезості".
**5.**Луцький замок у Інтернет-голосуванні посів перше місце у Всеукраїнському конкурсі “Сім чудес України: замки, палаци, фортеці”.
**6.**Луцьк – мала батьківщина багатьох відомих українців. Серед наших сучасників це футболіст Анатолій Тимощук, письменники Оксана Забужко, Юрій Покальчук, Василь Слапчук, співаки Василь Зінкевич, Сашко Положинський, режисер Олесь Санін та багато-багато інших.
**7**.Найкраща реклама Луцька – 200-гривнева купюра. На лицьовій стороні банкноти зображена Леся Українка, яка проживала у нашому місті, а на зворотній - В’їзна вежа Луцького замку.
**8**.Внаслідок війни населення Луцька зменшилося на 60%.
**9**.Луцьк був єдиним західноукраїнським містом, яке мало два аеродроми: військовий на Вишкові, цивільний - біля Крупи.
**10**.Парку імені Лесі Українки лише 56 років. Його відкрили в 1964 році. Раніше тут текла річка Глушець, яка через природні умови та з допомогою людини висохла.
**11**.У Луцьку було вісім пам'ятників Леніну.
**12**.У Луцьку розташований найдовший будинок в Європі. Довжина по осі – 3265 м, по 1 лінії – 1750 м. Збудований в 1969-1980 роках. Має 88 під’їздів, які об’єднані в 38 адресів по двух вулицях. Населення на початок 2015 року – 9150 мешканців. Архітектори – Василь Маловиця і Ростислав Метельницький.






Немає коментарів:

Дописати коментар